@Lara: Dat is lief. Maar ik denk dat ik tot 6 man ga en als er zoals gewoonlijk weer mensen afhaken hou ik er nog hopelijk 4 over. Dat past nog wel bij mij.
Tezzy
Geplaatst: 19-11-12 15:15
Whaaa bummer!! Zoals het er nu naar uit ziet heb ik 23 december precies een stage dag Maar moet nog even goed rond de tafel, dus misschien veranderd het nog...
Op de zondag voor Kerst een stage dag? Houden ze met stages dan geen rekening met kerstvakanties en weekenden? Dat zou jammer zijn.
Ik zal begin december om bevestiging van iedereen vragen. Ik hoop dat iedereen dan al weet of zij niet alleen tijdstechnisch, maar ook logistiek en financieel kan. Dan kan ik de knoop doorhakken om het wel/niet door te laten gaan.
Nouja, ik loop juist de weekeinden stage zodat ik ma/di vrij ben en gewoon mijn maandagavond manege les kan blijven rijden Maar er niet bij stil gestaan dat ik die zondag al had. (Is ook meteen de enige zondag die ik heel stage loop ipv half)
En omdat ik al zo kort in dagen loop (maar 35 dagen van de minimaal 35) kan ik ook moeilijk vrij vragen Nog even over hebben als ik daar weer ben om de laatste dingen te tekenen. (Was voor school ook een expertise dag vergeten vrij te vragen )
Libiris
Geplaatst: 20-11-12 13:47
ik kan nog steeds.... maar moet t wel redelijk op tijd weten, zodat ik een laptop kan kopen....waar lightroom op kan "draaien"
Zeg eh Marlies, stel jij gaat ook mee, wil ik je best oppikken?
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 09-12-12 20:21
Dat dacht ik al.
En ik zou wel willen maar mijn laptop is ter reparatie weg remember? En ik heb de 23e met Leane afgesproken geloof ik....
Libiris
Geplaatst: 11-12-12 14:42
Enig idee of het nog doorgaat op de 23e? zou het graag even zsm horen, aangezien ik midden in een verhuizing zit... en ik eventueel nog een laptop moet kopen of lenen:-)
hoop t wel.... maar wat niet kan, kan niet...( wat een wijsheid )