heel jammer Blingh!Mediamarkt in BOZ is om 9.30 open, had ook even gekeken, dat zou evt kunnen...Omdat blingh en rogan nu wegvallen maak ik morgen in de trein n nieuw schema! Anders is er wel heel veel pauze, of willen we dat?
je bedoeld die d-pony? Is denk ik primadan maak ik morgen een rooster met een paardje minder allen die daar van dichtbij komen, denken jullie aan zweetpleken! Niks is lelijker als een foto met een zadelafdru
Ze kan mee ze kan alleen niet rijden omdat ik weer op tijd met de auto en trailer terug moet zijnIk weer niet of dat een probleem is
Ohh echt jammer Blingh.. Voor de volgende meeting sta ik ook alvast klaar hoor haha!Nu nog ff snel mn kaartjes leegmaken (ja lekker op tijd ) en dan slaaapen! Heb dr zin in!!
angelpam, dat is geen probleem!Zo alles staat klaar, aankleden en over n half uurtje de trein pakkentot straks!
Mijn printer is op hol geslagen, is er iemand die het voor mij uit wil printen? En dan het liefst twee keer?
Zo, hier ook alle spullen bij elkaar gevonden. Heb helaas geen tijdom nog naar de Mediamarkt te rijden dus hoop dat het het niette veel beinvloed, zo zonder zonnekap.Tot.straks!
Ga zo ook de laatste dingetjes doen en dan vertrek ik ook. Begreep dat er verkeershinder is voor mij.
k vond het een SUPER-gelaagde dag!! Dit mag je zeker vaker doen ellis! , dan ga ik ook mee al fotograve hahaha hoe doen we het eigelijk met de fotos??Compliment voor de organisatie
inderdaad fotograven! super bedankt!ik ben benieuwd naar de fotos! ik weet niet hoe die ge/verstuurd worden?
Ik vond het ook een erg geslaagde meeting! We waren ook net op tijd klaar want het begon al te druppelen Voor herhaling vatbaar
Vond het erg leuk!Wie had de groepsfoto's gemaakt (met wiens camera?)?Zet nu de foto's op mn laptop en ga daarna douchen, vanavond begin ik vast aan de foto's