Hoe gaat het nu met je Eline? Weet je al wanneer je naar huis mag?
Gelukkig hebben jullie een leuke rit geahd! Hoop dat ik ook kan als de volgende rit er aan komt.
MusicELINE
Geplaatst: 30-06-12 17:35
Ik ben woensdag al naar huis gekomen, maar omdat ik thuis toch onverwacht meer doe dan in het ziekenhuis is laptoppen er nog niet van gekomen, was te inspannend. ben donderdagavod weer teruggegaan naar t ziekenhuis want de wond begon te lekken, maar dat viel allemaal achteraf wel mee. Gister had ik een hele slechte dag, veel pijn, heel moe etc. Maar vandaag gaat het al weer veel beter (: Heb ook een rolstoel meegekregen voor maandagavond (diploma uitreiking) omdat lopen nogsteeds erg vermoeiend en pijnlijk is. Maar vind je het ook gek als r in je buikspieren gesneden is
Paardrijden zal m de eerst komende maand wel niet worden denk ik, gelukkig kan ik mijn verzorgpaardje wanneer ik weer normaal kan lopen natuurlijk wel gewoon longeren. Ik baal nogsteeds dat ik alle examenfeestjes moet missen, net als de TT deze week, en de vakantie die niet doorgaat is natuurlijk ook zeer spijtig. Misschien als alles aan het eind van de vakantie beter gaat dat mijn vriend en ik nog een last minute vluchtje pakken, maar dat hangt er vanaf hoe het gaat...