Pfff, moet er niet aan denken. Maargoed Lente en ik sliepen ook pas rond half 3 ofzo
Ashleytjuhh
Geplaatst: 12-05-12 18:55
Vond het alleen zo erg dak ook mee op de foto's moest haha. Pony vond het water rennen erg leuk haha en mijn sokjes waren nat haha ze naam wraak van het wassen haha
Zal ik eerst van iedereen 1 bewerken? Of zal ik meteen spammen per foto?
Anoniem
Geplaatst: 12-05-12 19:05
Wij zijn ook weer thuis met een flinke omweg (Boodschappen ect...) Mannen je kunt ze geen dag alleen laten ze gaan gewoon iets anders doen whaha
Nu eerst lekker genieten van de Bqq heb z'n honger
Was een reuze gezellige dag wil jullie allemaal heel erg bedanken hiervoor
Painty was helemaal geweldig En mini scheurde door de duinen of die nooit niet's anders deed so cute whaha Mo was zo verbaasd wat baasje allemaal op die gekken telefoon had staan haha Lekkerdier is het gewoon
Anoniem
Geplaatst: 12-05-12 19:06
Doe maar meteen spammen per foto
Ik ben benieuwd naar alles en iedereen (ofzo )
Jibbel
Geplaatst: 12-05-12 19:08
Wij zijn ook weer thuis. Zijn ook allebei helemaal afgedraaid. Paarden staan genoeglijk hun hooi te eten en mogen straks weer terug naar het land. Nu eerst de innerlijke mens even verzorgen! Het was een enerverende dag, been is beurs en morgen heb ik spierpijn (nu al een beetje). Ben ontzettend benieuwd naar de resultten (vooral die in het water!!)
Ik ben ook weer thuis. Ik vond het een erg leuke en gezellige dag! Erg veel gelachen. Ik ben nu wel erg moe
@Janneke Ik zal voor jou de foto's zsm bewerken zodat je wat meer keus hebt met bestellen Zo vanaf m'n camerascherpje te zien zit er wel wat leuks bij!
Ik ben echt kapót Maar misschien speelt inderdaad ook mee dat ik en Jolijn zeker niet voor half 3 vanacht sliepen en ik de drie dagen ervoor flink wat uren gewerkt heb.. (Kortste dag 8,5 uur excl. pauze..)
Ik kan jullie wel een tip geven: Taart maken en bokken tegelijk is géén succes