Paardenfotomeeting Havelte

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NienSCHaap

Re: Paardenfotomeeting Havelte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 08:43

:( ik móet me helaas afmelden, me vriend is vanacht dood ziel geworden.
Ze ouders zijn net een weekend weg en hij zou hun bedrijf ff overnemen, nu lukt hem dat natuurlijk niet zo best, dus móet ik ff helpen.
Sorry vind het super jammer! Wens jullie veel plezier en al het mooie weer toe

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 10:30

Grrr. Walita helemaal schoon en afgesproken met de staleigenaar om haar niet op de grote Weide te zetten met de rest. Ivm niet kunnen vangen en een heel smerig paard.. Ze kon mooi in een apart stukje, maar daar dacht madam anders over en mijn halstertouw ook die het begaf. Dus straks maar wat eerder naar stal en op paardenjacht en boenen om de sokken weer wit te krijgen. Ja de rest stond nog binnen en de wei dus nog open... Dom, dom, dom.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 10:40

Veel plezier meiden! Her is het super weer hier dus hoop daar ook. Ben blij dat ik me noodgedwongen moest afmelden want lig nu met ontstoken keel in bed, heeft toch doorgezet :( Ben benieuwd naar foto's :D

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 11:14

Oh jij ook al..sterkte. Mijn hooikoorts is gelukkig weer afgezakt maar nu wel fikse verkoudheid en keelpijn. Veel plezier iedereen! Hopelijk kan ik de volgende keer wel mee.

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 11:17

Ster ik weet nog wel wat tegen die hooikoorts

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 11:27

Iedereen heel veel plezier! Hoop dat het daar wat beter weer is als hier in Groningen, hele donkere grijze wolken :=
Maar ik zal het richting Duitsland sturen :))

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 13:01

Win zijn nu onderweg, maar wat een stress. Heb mijn ouders al weer verpest, Walita brak los. Ze Wilde steeds terug naar de Wei. Maar goed, eerst maar uitladen en foto's met hoofdstel. Met halster heb ik nu nog niet zo veel te vertellen met mijn slechte been. Misschien dat ze in havelte aangekomen wat rustiger is, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 16:09

Iedereen veel plezier, ben heel benieuwd naar de foto's!

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 16:42

WiancaR schreef:
Iedereen veel plezier, ben heel benieuwd naar de foto's!

Plezier is goed gekomen !
(poseren een voorzichtige. Verbetering.... Zucht...ze blijft maar proberen om door me heen
Te lopen...als ze stil moet staan ) maar daarna eerder naar de trailer gegaan en haar vast opgezadeld. Toen ze kon lopen was het weer goed pffffff...
Maar bij thuiskomst dacht ik die zal wel moe zijn... Naar al dat gesjouw door zand en water. Maar in de wei nog even geen tijd om te grazen. Loopt op dit moment alles en iedereen te inspecteren.... En af en toe een haastige hap gras...
Ik vond het een geslaagde dag. En een gewelige locatie !

Groetjes
:o *\o/* :D

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 18:21

Jullie hadden wel mooi weer, of niet dan?!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 18:23

Ben heel benieuwd naar de resultaten :D

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 18:29

Zo ook weer thuis, Junita loopt in het land en nu de boel nog opruimen en dan aan het werk, de boel klaar maken voor de nacht :D

Het was prachtig mooi weer, ben ook weer erg benieuwd naar de foto's. Was weer erg gezellig.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-12 18:32

Zo alles is weer netjes opgeruimd en ben net weer lekker thuis, verbrand in mn gezicht :oo :=

Vond het een heel geslaagde dag en wát een geluk met het weer :D Nogmaals, alle modellen en fotografen bedankt! ik kijk uit naar jullie resultaten! :)

sammy07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 18:35

Zo wij zijn ook weer thuis. Was super leuk om te doen en wat een geweldig weer hadden wij erbij.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 18:43

Dames ook namens mij en Doet, Bedankt !
Vond het gezellig !

en zieken uit het topic, beterschap !!

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 18:58

Ohjeej, wat een zieken. Beterschap allemaal! :(:)
Wat een weertje hadden we erbij! Ik had me vanmorgen al flink ingesmeerd, maar alsnog verbrand.

Ik ben met een mega omweg ook thuis beland. :') Ik dacht dat de Tomtom de terugweg dezelfde route aan zou geven als de heenweg, maar niet dus. :roll: Stuurde hij me dwars door Havelte te heen, helemaal niet handig. Toen kwam ik bij Uffelte en daar stond een huis in de brand, dus daar kon ik niet langs. En dat ding blééf maar volhouden dat ik daar langs moest. Dus maar vertrouwd op mijn richtingsgevoel (had ik dat maar eerder gedaan, dan was ik rechtdoor op de rotonde gegaan ipv linksaf) en ergens anders langs gereden. Toen kwam ik in Uffelte uit. Toen de Tomtom bedacht had dat ik niet meer om hoefde te keren, zat ik alweer op bekende weg (echt een paar kilometer verderop). Stom ding. Ga de volgende keer wel op goed gevoel, dat kan ik beter vertrouwen. :P

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 19:21

Dat is mij ook al vaker opgevallen bij de tomTom Saskia, heen is een andere weg dan terug :? Vertrouw zowiezo nooit volledig op de TomTom, kan héél veel kilometers schelen. Affijn, je bent veilig thuis. ;)

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 19:31

Helaas was ik vandaag nog te ziek om even te komen buurten, maar ik begreep van een stalgenootje dat jullie haar (met haf) en een vriendin met haar pony nog wel hebben gespot :)

Jullie hadden inderdaad mooi weer erbij vandaag! Dat zijn vast mooie plaatjes geworden!

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 19:33

Bassenqua schreef:
Dat is mij ook al vaker opgevallen bij de tomTom Saskia, heen is een andere weg dan terug :? Vertrouw zowiezo nooit volledig op de TomTom, kan héél veel kilometers schelen. Affijn, je bent veilig thuis. ;)

Heel apart vind ik dat.. Maar goed. :)
Ik wist het niet helemaal zeker of ik bij die rotonde nou rechtdoor was gegaan of dat ik van links kwam. En toen dacht ik, dan vertrouw ik voor deze keer maar even op de Tomtom. :') Ach, ik ben inderdaad veilig thuis. :D En de omgeving is mooi daar, dus ik heb wel wat moois gezien. :D

Westernfreak schreef:
Helaas was ik vandaag nog te ziek om even te komen buurten, maar ik begreep van een stalgenootje dat jullie haar (met haf) en een vriendin met haar pony nog wel hebben gespot :)

Was het de pony van de vriendin van haar die erbij ging liggen in het water, tot twee keer toe? :D

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 19:57

hier nog iemand net thuis gearriveerd :D Kwam toch langs mn oudtante, dus meteen even een kleine visite ertussen geplakt, en toen kwam ik nog een paar ruiter-buren tegen, dus die ook even vastgelegd... maar nu. kan. ik. niet. meer. Zére voeten :')

Ben benieuwd hoe alles er op 'n groot scherm uit ziet :D
Hoe doen we dat met foto's? Krijgen we ook zo'n forum-iets?

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 20:07

Hoihoi...ik vond het ook erg gezellig... wascwel zo ineens weg maar we moesten nog veel doen smiddags....
ben ook benieuwd naar de resultaten :))

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 20:08

Wij zijn ook weer thuis, met inmiddels een warme maal achter de kiezen.
Walita brulde bij thuiskomst en kreeg een mooi koor terug van haar maatjes.

Ik vond het erg leuk en mijn puber heeft zich voor haar doen prima gedragen.
Onregelmatigheid op het pad was gelukkig niets. Thuis nog even gekeken voor sure en ze liep als een trein. Waarschijnlijk een kleine misstap geweest op de hei toen ze van het pad galopeerde.

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 20:10

Saskiaa_ schreef:
Westernfreak schreef:

Was het de pony van de vriendin van haar die erbij ging liggen in het water, tot twee keer toe? :D

:j En jullie fotografen vonden dat maar wat leuk om vast te leggen zeker! :D

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 20:10

Ik wil fotoosj :))

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 20:13

Killyenn schreef:
Ik wil fotoosj :))

geen idee of we hier mogen zetten, maar omdat er nog geen forum etc is....

Afbeelding