heel jammer dat ik dit nou zo lees. in de vorige topic waar ik bij zat, hadden we een meeting afgesproken. maar omdat er opeens niet meer bij lizet kon, hebben we het allemaal afgeblazen. erg jammer dat meiden uit dat topic niet even aan mij hebben gedacht !
.... Corina, je had je toch aangemeld in dat andere topic? Je kan met deze meeting toch ook gewoon mee? Niemand die daar een probleem van maakt of jou de "toegang weigert" lijkt mij.... Snap het probleem niet helemaal eigenlijk..
Tja, de meeste mensen komen uit Heiligerlee of Westerlee, dus dat leek de gemakkelijkste plek om een meeting te houden.. Maar idd, je kunt toch gewoon komen?
SusaSuus
Geplaatst: 23-05-12 22:43
Ik kom je naam ook tegen in het namenlijstje dat ooit gemaakt is in het topic van waar deze meeting uit voort komt.. Dus je hebt je daar ooit wel eens gemeld En idd wat Jorinda zegt, je bent net zo welkom als ieder ander hoor!
Gaan we mcflurry's halen???
Edit: je voorstel post in van 9 april
Laatst bijgewerkt door SusaSuus op 23-05-12 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Jorinda
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-12 22:44
Als je graag mee wil, dan mag dat gewoon hoor. Niemand die daar een probleem van gaat maken. Het moet gezellig zijn en blijven voor iedereen die mee gaat.
Eigenlijk moeten we wel een keer besluiten of het nu met of zonder aanhang is Hebben we het al vaak over gehad, maar wat is nu de bedoeling? Lijkt me ook niet erg leuk voor Corina dr vriend om de enigste man te zijn
Mijn man die wil ook wel (heel graag) mee de 21/7. Hij blijft maar aan mijn hoofd vragen (vor mij wel even makkelijk, kan ik rustig blijven kletsen en heb ik evt. hulp als mijn benen uitvallen of als ik (voor)weeën krijg..
Waar is het dan in Heiligerlee?? En wanneer en hoelaat?(door zw. dementie vergeten)
Elegante05
Geplaatst: 23-05-12 23:16
ok prima! Aanhang mag mee dus. Maar moet van te voren wel duidelijk zijn hoeveel extra komen ivm de inkopen natuurlijk En meeting was als het goed is bij Lizet in Westerlee? Weet niet hoe laat, is geloof ik nog niet afgesproken?
Mij maakt het helemaal niks uit Als t maar gezellig word
SusaSuus
Geplaatst: 23-05-12 23:20
Oke, dan denk ik dat mijn vriend ook wel mee wil Hebben de mannen ook een meeting 21e is inderdaad in Westerlee en naar mijn weten is de tijd idd nog niet afgesproken.. Enkel de uiterste aanmelddatum en het bedrag pp!