Fotomeeting omg. Den Haag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 14:21

Ik denk dat het allemaal wel losloopt op het strand :j
Mijn vorige meeting op het strand (Katwijk, Desiree was erbij ;)) reden de paarden om ons heen. Super handig, want je kon gewoon in een rijtje het ene paard na het andere paard schieten.
We moeten gewoon even kijken hoe de paarden zich morgen houden. Niet alle paarden vinden het namelijk fijn om stil te staan op het strand, maar ik denk dat het zo wel goed komt ;)

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 14:25

Jitske schreef:
Ik denk dat het allemaal wel losloopt op het strand :j
Mijn vorige meeting op het strand (Katwijk, Desiree was erbij ;)) reden de paarden om ons heen. Super handig, want je kon gewoon in een rijtje het ene paard na het andere paard schieten.
We moeten gewoon even kijken hoe de paarden zich morgen houden. Niet alle paarden vinden het namelijk fijn om stil te staan op het strand, maar ik denk dat het zo wel goed komt ;)

Ja dat ging toen super en elk paard is op de foto geweest..
Stil staan hebben ze toch al moeten doen voor de portret foto's dus dat zijn ze na verloop van tijd wel zat ;)

Heb er wel zin in.. Heb trouwens nog een oproepje op FB gezet voor een model in de middag...

Miiejs

Re: Fotomeeting omg. Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 16:51

Heeft er iemand heel toevallig een "blond" singel bontje voor me te leen even morgen? Ze ligt bijna op bij haar singel

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 16:56

Misschien een stomme vraag, maar zou ik (nu er een plek vrij is) eventueel kunnen wisselen van ochtend- naar middaggroep? Ik twijfel een beetje of het voor mij misschien beter is om in de duinen te blijven en niet het strand op te gaan. Mijn paard kan nogal druk worden en met mijn zere stuitje is dat misschien geen succes met rijfoto's op het strand. Weet verder niet hoe de duinfoto's verder georganiseerd zijn, en als er liever niet gewisseld moet worden is het prima, dan bekijk ik het morgen gewoon :)

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:00

Nou mag morgen wel op tijd weg 's ochtends := Bijna een uur fietsen :')

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 17:14

Ik moet helaas afzeggen, mijn hond is gisteren gebeten door een jack russell op het strand, en de wond is enorm ontstoken, dit moet om de 2 uur schoongemaakt worden.
Mijn ouders zijn met mijn zus naar het NK Carroussel rijden in Leiderdorp, dus ook geen vervoer.

Vind het echt heel jammer !
Ik wens jullie heel veel plezier, en ik hoop dat jullie mooi weer hebben!

Groetjes Esmé

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:25

Lijkt me geen probleem dat jij naar de middag verplaatst kan worden toch? Moeten we nog wel even een model versieren voor morgenochtend.

Oh wat erg voor je hond :(:) sterkte ermee!

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 17:33

LynnDenise schreef:
Lijkt me geen probleem dat jij naar de middag verplaatst kan worden toch? Moeten we nog wel even een model versieren voor morgenochtend.

Oh wat erg voor je hond :(:) sterkte ermee!

Dank je wel :) nogmaals allemaal heel veel plezier! Ben benieuwd hoe de foto's zullen worden :)

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:54

He vervelend voor je hond! Sterkte :(:)

Ik heb er erg veel zin in, best spannend natuurlijk ook :=. Ik laat het allemaal wel over me heen komen. Wat wisselen van model betreft.. Ga gewoon anderen wat in de gaten houden wanneer die wisselen zodat ik ongeveer even lang bij elk model ben.

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:07

Ik heb even met Jitske overlegd; ik ga van de ochtend- naar de middaggroep.
Er is nu dus een plek vrij in de ochtend!

Citaat:
Ochtend - Strand
- Bentheee_- Blitz
- shadowfax; Elina met Gandi
- stalgenoot van shadowfax; Liesbeth met Eik
- Maybritt - Fin
-

Middag - Duinen
- Utixo - Banto S Biko
- Utixo/x_Lys - Calinda
- Miiejs - Briala
- viefj12 - Viviana met Vera
- Shaar; Sharina met Ultimo

Is er iemand die mij de info-pb voor de middaggroep kan doorsturen? :)
Ben heel benieuwd, tot morgen allemaal.
Wat rot voor je hond hazira!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:10

Je hebt PB! Lys en ik zullen iets later zijn, en ook niet al te lang blijven, in verband met scriptie nood Lys. Die heeft afgelopen weken iets teveel last gehad van SOG. Maar we komen wel!

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:22

SOG :P? Hahaha!

Ja we komen zeker wel :). En we zorgen voor het zonnetje hihi! Zal ik je straks even pben? Hoofdstel ligt ook nog bij Tris door de drukte helemaal niet overna gedacht natuurlijk.

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:22

Ohja en Benth, je bent morgen denk ik de banketstaaf :') moet even wegzwijmelen haha dus moet het even vertellen hoor!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:24

StudieOntwijkendGedrag. Ben benieuwd! En nu aan je studie jij, des te meer tijd hebben we.

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:26

Hihi eerst eten! Ben kapot!!!! Was mega druk op het werk en iedereen was druk met de verbouwing en ik deed de winkel maar gosh! Best druk in je eentje hahaha! Later wel hulp gelukkig :P.

Ik heb al ingevulde 455 enquetes! En de site kan er maar 500 aan haha! En moest er 382, dus goed bezig! En dan maar stom SPSSEN grrr.

En viel wel mee hoor! Heb op stage ook al veel gedaan, maar moet daar natuurlijk ook gewoon 'werken' en door het fijne OV was ik iedere keer achtelijk laat thuis.

Hahaha en het is hopeloos hoor, maar moet toch even bij iemand mijn zwijmel verhaal kwijt ;). Maar ga je zo ok wel even whats appen! of je ook nog wat nodig hebt of wil ja of nee.

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:32

Hahaha SOG!! Geniaal, daar heb ik ook last van! Maandag 1 examen en woensdag 3! Moet dus keihard leren nog morgen :( maarja dit is veeeeeeel leuker!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:37

Ik weet niet of ik zin heb om terug te WAen, m'n telefoon is gaar. Ik ben de hele avond thuis, dus als je even een studiebreak nodig hebt, dan ben je welkom. Kunnen we gelijk ff het eea doorspreken. De knollen worden als het goed is morgen glimmend gepoetst :). Dan knot ik ze ff in. Banto gaat gewoon in het grijs. En ik moet en zal een zo'n leuke kusfoto met hem! :) En ik wil een paar foto's, geheel tegen mijn principe in, zonder cap. Maar met Bant durf ik het wel aan.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:42

Utixo en x_Lys: Top dat jullie wel gewoon komen..

@Hazira: sterkte met je hond.

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:57

Hallo, ik zou wel mee kunnen in de ochtend groep voor rijfotos, geen portret want Billy is niet te houden als ik er niet op zit. zouden jullie dat alsnog wat vinden? begreep dat ik er dan half 11 zou moeten zijn.
Als jullie liever iemand hebt die ook portret wil dan begrijp ik dat.

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:59

Ik zou het zelf geen probleem vinden :).

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 19:00

Ik heb Ginny al gesproken op facebook, en omdat zij dan alleen voor de rijfoto's komt heb ik gezegd half 11, dan zijn wij ongeveer klaar met de portret foto's.

dus ik ben voor ;)

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 19:01

Hahahaha luilak Benth! Wel met draad toch :D?! Anders kom ik met draad knotten helpen hoor :)! Want dat vind ik mooi :P. Knot ik ze wel hihi!

Ja grijs? Ik heb geen bandages of peeskappen of iets beetje jammer. Heb je nog shirt of iets nodig? Vest of weet ik het wat :)? Ik heb wel een grijs adidas vest, die is wel mooi! Maar niet zo donker als je dek. Eigenlijkv ind ik dat jij die fel blauwe op moet doen :P. En Calin haar oren!!! hebben we geen praam?

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 19:01

En anders kan er toch nog altijd iemand extra aanschuiven? Ik bedoel, of het er nou 5 of 6 zijn... Ik denk dat een hoop fotograven de kans wel aan willen grijpen om Ginny op de foto te mogen zetten :+

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 19:03

x_Lys schreef:
Hahahaha luilak Benth! Wel met draad toch :D?! Anders kom ik met draad knotten helpen hoor :)! Want dat vind ik mooi :P. Knot ik ze wel hihi!

Ja grijs? Ik heb geen bandages of peeskappen of iets beetje jammer. Heb je nog shirt of iets nodig? Vest of weet ik het wat :)? Ik heb wel een grijs adidas vest, die is wel mooi! Maar niet zo donker als je dek. Eigenlijkv ind ik dat jij die fel blauwe op moet doen :P. En Calin haar oren!!! hebben we geen praam?

Ik knot nooit zonder draad!

Ik heb nog wel iets aan bandages, ben alleen m'n knalblauwe kwijt, vandaar dat ik voor grijs ga, dat is m'n enige complete set nog :).

Neuh, vind wel iets van een zwart vestje of truitje. Ik eis ook gewoon nog steeds 20 graden.
Kom je vanavond ff een drankje drinken dan?

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 19:05

Nou ik zou eigenlijk ook wat met me vriendinnetjes gaan drinken. Maar dan komt er weer niets terecht van me scriptie denk ik zo. En ik moet dat hoofdstel nog bij Tris vandaan zien te toveren.