Vanaf dat ik op stal klaar ben met paard verzorgen. Geen idee of er nog andere modellen meegaan maar ik ga ervanuit van niet. Maar ik weet dus niet hoe laat we klaar zijn morgen. Maar zsm daarna iig.
Ik heb helaaaaaas slecht nieuws. Vanessa met special heeft zich op t laatste moment moeten afmelden.. dus we hebben u nog minder modellen.. Sorry kan er niets meer aan doen..
Zo, m'n batterij is vol, kaartje leeg, koelelement ligt in de vriezer.. Morgen 8 uur de wekker zodat Jinte kan uitrazen op t strand en rond kwart voor 10 rij ik weg! Slaaplekker en tot morgen
hamsterfan
Geplaatst: 26-07-12 00:38
Volgens mij wel? Ik ga zo nog even een batterij opladen, kaartjes zijn leeg . Drinken en eten zal ik niet vergeten (denkt mijn mamsie gelukkig aan), half 8 op en ik heb er zin in ! . Welterusten .
Edit; Wat doen jullie aan? Kwa broek/schoenen? Het word tussen de 25-30 graden dus vergeet je niet in te smeren en misschien ook even wat mee nemen om te smeren als we er tijd voor hebben? Ik weet niet zo goed wat ik aan zou doen
Ik heb wel zonnebrand en die ligt van vandaag nog in mijn cameratas dus die kan ik wel mee nemen, is factor 20. Heb vandaag 2x gesmeerd en ben niet verbrand (terwijl de UV straling hoog was en ik zelf ook snel verbrand) en heb wel de hele dag in de zon gelopen, dus het is wel een goede zonnebrand.
Mensen, het spijt me zeer maar ik moet helaas helaas afzeggen. Zojuist is er (weer) ingebroken in m'n vaders auto dus ik moet morgenochtend meteen alles gaan regelen (reparatie van ruit en navigatie). Ze zijn lekker bezig hier in de buurt, al 3 andere auto's... En t gebeurt elke keer als ik alleen thuis zit Maar sorry, ik ga het niet redden om te komen vind het ook niet fijn om de auto met een kapotte ruit te laten staan.
Wat jammer allemaal zeg! Ik wil jullie heel veel plezier wensen! Geniet er vooral van. Vandaag mijn "laatste" werkdag en dan ook eindelijk wat dagen vrij!