Als er zich mensen afmelden is er toch juist minder werk?
Op hoeveel modellen en fotografen zitten we nu? Zolang we niet minder dan 8 modellen en 8 fotografen hebben is het toch niet perse nodig om er extra tijd/energie in te steken om op meer uit te komen?
En de middag? Als er daar nou 5 zijn kunnen we toch ook 4 om 4 doen? Scheelt jou veel extra werk als de reservelijst al leeg is.
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 14-05-12 07:26
Ik ben bang dat ze jou gebeld hebben vanmorgen, omdat ik vanmorgen afgebeld heb. Ben niet echt in de stemming om te gaan werken vandaag
Hoeveel modellen heb je 's middags dan? Misschien wil er een van de middag naar de ochtend?
pinkie87
Geplaatst: 14-05-12 07:27
ow we hebben in de middag groep hier door maar 2 modellen dus moet wel opzoek maar ga even iemand vragen weet al iemand
maak niet uit joh aniek het is heel normaal dat jij een paar dagen niet komt werken!!
nee pipo theo had het weer eens niet opgeschreven!!
Bagheera_206
Geplaatst: 14-05-12 07:28
Met 8 modellen heb je iets meer tijd voor het model om meer dan alleen de standaardkiekjes te maken en scheelt de fotograaf achteraf ook veel werk mbt selecteren en nabewerken.
Dan zou ik iig geen extra fotografen uitnodigen en kijken of het mogelijk is om tot 8 modellen te komen. 4 In de morgen en 4 in de middag. Ik heb net Madelief van Furia een PB gestuurd om te kijken of er mss wat stalgenootjes van haar interesse hebben. Ik wilde daar nog steeds een keer langs gaan, maar nog niet van gekomen omdat haar zusje inmiddels is verhuisd naar de andere kant van het land met Bandito.
Ik weet niet meer precies wat voor stalgenootjes ze heeft, maar dacht dat het vooral PRE's ed. waren. Als er iemand interesse heeft is de volgende stap idd om te kijken of het model in het rijtje van huidige modellen past.
Ik zou ondertussen gewoon zelf verder zoeken naar modellen hoor. Hopelijk lukt het om nog 3 fotogenieke modellen te scoren.