Utrecht meeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Re: Utrecht meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 00:13

Aaah balen zeg dat ze weg moet.. :\
Als het kon had ik dolgraag haar een goed tehuis geboden, maar mams is als de dood voor welke dieren dan ook..

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 00:17

Calanddra schreef:
Jullie hebben dus zeker een huisje? Das wel gaaf! Welke was het?

de allereerste waarop we hebben gereageerd :D
4-kamer woning met een ruime woonkamer, 1 hele ruime slaapkamer en 2 kleinere slaapkamers waarvan eentje logeer/katten kamer en de andere voor de was waarschijnlijk. in elke slaapkamer inbouwkasten dus die hoeven we niet aan te schaffen, lekekr balkon erbij en mooie badkamer en wc. echt helemaal perfect en waren er gelijk verliefd op :)
En eigenlijk was het plan dat we pas na ons weekje drenthe katjes zouden nemen, maar als we een vriendin in nood kunnen helpen dan is dat natuurlijk nog veel beter :)

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 07:35

Hey jen jammer dat ik er al drie heb lopen anders kon ze zkker bij mij teregt

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-12 09:45

Wat super Suus! Lekker groot ook :D

Misschien dat ik eens kan kijken of ik wat kan regelen voor haar voor tijdelijk...

Bij jou weet ik iig dat ze echt super terecht komt!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 10:37

Wat erg, Calanddra! Je kitties weg. Ik wil bijna zeggen: Bring them to me! Maar ik weet niet of mijn moeder akkoord gaat met een tweede poes erbij. (alhoewel, als ik de foto laat zien smelt ze vast! }> )

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-12 10:38

Als je het zou willen vragen maak je me heeeel blij :D

Ze is morgen 7 maanden oud, gechipt, geent, geholpen, ik hoef er ook niks voor, ben allang blij als ze een goed huisje heeft :) Heb ook nog wel een mand en krabpaal die je erbij krijgt :)

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 10:42

ik zal het proberen! :D

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-12 10:51

:D dankje!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 13:30

ahh stom zeg jenn.. Mijn kat haat andere katten dus dat word niets, en mn oppaskat is een week vermist..
Wie weet als ze niet terug komt.. (hangen nu overal posters e.d.)

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:24

Ik kan niet wachten tot vrijdag, Jen! :D Ben erg benieuwd naar Layla! :)

Britt, je oppaskat weg? Balen zeg! Hoop dat je haar terug vind!

Jana_en_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:50

Hallo Bokkers uit de omgeving van Utrecht! Sorry, ik kom zo even binnenvallen in jullie topic.. ;-) Ik ben sinds een weekje naar Nieuwegein verhuisd en ken hier dus n-i-e-m-a-n-d. Hoewel ik de indruk heb dat jullie meeting al is geweest (:+), wilde ik toch eens kijken of er nog nieuwe plannen in het verschiet liggen, of dat er wellicht Bokkers zijn waar ik hier kennis mee kan maken om mijn vriendenpool hier aan te leggen :-) Pb's zijn van harte welkom!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:55

Jana_en_Ik schreef:
Hallo Bokkers uit de omgeving van Utrecht! Sorry, ik kom zo even binnenvallen in jullie topic.. ;-) Ik ben sinds een weekje naar Nieuwegein verhuisd en ken hier dus n-i-e-m-a-n-d. Hoewel ik de indruk heb dat jullie meeting al is geweest (:+), wilde ik toch eens kijken of er nog nieuwe plannen in het verschiet liggen, of dat er wellicht Bokkers zijn waar ik hier kennis mee kan maken om mijn vriendenpool hier aan te leggen :-) Pb's zijn van harte welkom!

Grappig, ik werk vaak in Nieuwegein :)
Meeting is inderdaad wel al geweest, maar wellicht kun je mee naar een van de andere meetings :)
1 april is er weer een meeting! Lees de laatste posts maar eens door, daar word gelinkt naar andere meetingtopics ;)

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:56

1 april? Weet ik daar ook wat van?? :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:56

1 april? :+ Niet dat ik kan maar wat voor meeting is dat dan? :=

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:58

Exoknaag toch?

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:58

heb er nooit meer iets over gehoord, dus weet niet wie er allemaal mee wilt gaan enzo? :+

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:59

Ik ga niet trouwens :') Ik kan niet. Beste vriend wil paardrijles, weer.. haha.
Adamootje ik durf je trouwens bijna niet meer mee te nemen naar die haf joh.. :\ (in negatieve zin).. hij is écht dik geworden. Morgen komt de hoefsmid en ik ga kijken of ik daarbij kan zijn snel na werk, om te vragen of hij nu niet echt richting hoefbevangen gaat.. voordat ik vriend er weer op zet!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:00

Oh dat. :')
Dat is niets voor mij. _O-

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:02

ach ik wil nog wel mee. Maareeeh... Waarom zet die boer de haf dan niet gewoon op een kaal stuk grond?? :+

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 21:04

Ik ga 1 april ook nog :D moet alleen wel uiterlijk half 12 weg, liefst 11 uur. Dus ik wil om 10 uur (als t begint) t liefst zsm naar binnen :P ik ben daar denk ik rond kwart over 9/half 10 O:)

Felicity, ik heb er ook zin in :D ik vind het spannend, en vooral nog moeilijk, maar ik ben ook ontzettend blij dat ze goed terecht komen. Ik ben erg benieuwd wat je van haar vind :D

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:08

snap ik, het is ook wel een dubbel gevoel lijkt me. Ik laat je ook met alle plezier haar nieuwe huis zien en doe natuurlijk regelmatig een foto update!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 21:15

Dat is altijd leuk :D

Iemand zin om mee te gaan naar de Efteling trouwens? O:) heb 7 volle spaarkaarten van bij de AH _O- (kreeg de punten van de vrouw voor me :o gelijk 6 kaarten vol en nog eentje van mezelf :P ).

Krijg je 10 euro korting mee per kaartje :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:19

Ik wil heel graag weer een keer maar ga denk ik in mijn 2 weken zomervakantie.

Jana_en_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:49

Oew Efteling! Altijd leuk *\o/* zei de verslaafde die afkickverschijnselen krijgt als ze niet minimaal 2x per jaar gaat Helaas kan ik 1 april niet mee naar een meeting ivm mijn afstudeerfeestje. Als jullie het goed vinden blijf ik hier in dit topic ook een beetje 'hangen' :-)

Zal mijzelf dan gelijk ook maar even netjes voorstellen :)*

Achter Jana_en_ik zit Hedy, 27 jaartjes jong en sinds een week bij PepsiCo aan het werk. Ik heb een eigen paard (Jana dus) die ik helaas bij mijn ouders in Limburg heb moeten achterlaten toen ik naar Nieuwegein kwam. Niet dat Jana dat erg vindt... die zou haar middelhoefje opsteken als ik nu met een zadel aan kom lopen.. :+ Ik zou het wel leuk vinden om hier in de buurt ook een beetje met paarden in de weer te gaan. Verder vind ik het leuk om af en toe de stad in te gaan, terrasje te doen, te wandelen/hardlopen, bokken en meer dan dat soort dingen.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 21:52

welkom Hedy :D mocht het je leuk lijken: [BM] Amsterdam Dungeon Meeting (geldt ook voor alle andere meiden van de utrecht meeting :D heb nog goedkope kaarten open :oo )

Ik ga zo denk ik maar een efteling topic openen :D

Heb weer helemaal zin gekregen om dingen te ondernemen en om leuke dingen te doen _O-