Maar toen had je vat al meer bereikt dan ik nu. En ik heb een springpaard Hoe heet die pipo ook alweer die toen zilver won op de OS? Albert Voorn ofzo? Ik ben toen via via op het feestje van zijn huldiging terecht gekomen en nog even met hem gesproken. Hij zei toen ook iets in de geest van "zeg nooit nooit, als je je zinnen erop zet kan alles". Ik mis alleen wat talent volgens mij
Ik heb al een PB gestuurd met mijn gegevens. Incl ww, kan ze er gelijk in, haha!
Tamara
Geplaatst: 01-05-12 16:32
Wauw heb net het filmpje gezien van Tez in piaffe, súpergaaf Echt heel leuk om te zien hoe ze daar zo naartoe werkt. En is dus een stuk minder makkelijk dan dat het lijkt. Ooit lijkt me dat ook nog wel gaaf ja, is volgens mij een heel bijzonder gevoel! Grappig ook dat commentaar op de achtergrond en Malene die meedanst
uhu hij weigert af en toe scherp te stellen.. Of wanneer hij denkt dat het scherp is blijkt et dus hartstikke niet scherp te zijn Zo kan ik dus zo'n 80% van m'n foto's weg gooien Maargoed de lens is 7 of 8 jaar oud, dus wat wil je
Zooist
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-12 16:48
Ik heb een mail met dezelfde link als in topic. In mijn app krijg ik niks te zien iig.
Vreemd.. Ik ga eens even anders kijken hoe ik het kan fixen
Saskiaa_
Geplaatst: 01-05-12 16:54
Oh, dat is niet fijn. Dat is inderdaad al flink op leeftijd, maar eigenlijk hoort ie nog jaren mee te kunnen.
Ik heb nog steeds de stille hoop dat papa een keer een 70-200 2.8 ergens vandaan tovert. Hij heeft een hele partij lenzen, maar ik gebruik ze. Hij doet er bar weinig mee en als ie er wat mee doet zijn zijn foto's lelijk. Hij heeft er gewoon geen oog voor. Maar dat betekend wel dat ik die lens dan extra veel zou kunnen gebruiken.
Zelfde geval met papa hier Maar hij wil liever een macro lens En paps misbruikt de spullen nogal.. ook jammer, vandaar dat die lens nogal kapot aan het gaan is.. Vraag me niet wat hij er allemala mee doet