Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selka schreef:Aangezien er twee Jacks zijn ben ik best bereid om de mijne van het lijstje te schrappen als er iemand met 2 honden wil komen die "bijzonder" zijn? Ik woon toch in de buurt, in tegenstelling tot bijna iedereen
Madieke schreef:Okkieenjoy schreef:Ah een Appenzeller, denk dat ik hem wel eens gezien heb, is dat Elmo of Amber's Pride? In ieder geval een mooi exemplaar
De naam Elmo kwam me al bekend voor, mss een keer op de CM of in de Sennenpost gezien ofzo..?
moos24 schreef:Ha ha ! nou ja. Het is inderdaad Elmo of Amber's Pride. Hij heeft al eens op de cover van "Hondenwereld"gestaan eind 2007. Enne....wie ben jij als ik zo vrij mag zijn ?![]()
En bedankt voor het compliment
moos24 schreef:Ha ha ! nou ja. Het is inderdaad Elmo of Amber's Pride. Hij heeft al eens op de cover van "Hondenwereld"gestaan eind 2007. Enne....wie ben jij als ik zo vrij mag zijn ?![]()
Madieke schreef:moos24 schreef:Ha ha ! nou ja. Het is inderdaad Elmo of Amber's Pride. Hij heeft al eens op de cover van "Hondenwereld"gestaan eind 2007. Enne....wie ben jij als ik zo vrij mag zijn ?![]()
Ik ben een sennen liefhebber en heb zelf twee Grote Zwitserse Sennenhonden.De naam Elmo kwam mij bekend voor, dacht misschien heeft hij eens in de Sennenpost gestaan of eens op de clubmatch van de vereniging geweest ofzo..? Maar dan was het waarschijnlijk de hondenwereld met de sennenspecial daarin.
Okkieenjoy schreef:moos24 schreef:Ha ha ! nou ja. Het is inderdaad Elmo of Amber's Pride. Hij heeft al eens op de cover van "Hondenwereld"gestaan eind 2007. Enne....wie ben jij als ik zo vrij mag zijn ?![]()
was van de vereniging en ben inderdaad van de Grote Zwitsers
, ik heb Elmo toen gezien op de Country Fair in Aalten. Tot zondag
ardo_iggy schreef:Als jullie interesse hebben heb ik nog een mantel duitse dog