Foto meeting honden L&DD 11 maart

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 18:07

Aangezien er twee Jacks zijn ben ik best bereid om de mijne van het lijstje te schrappen als er iemand met 2 honden wil komen die "bijzonder" zijn? Ik woon toch in de buurt, in tegenstelling tot bijna iedereen ;)

Ivonka

Re: Foto meeting honden L&DD 11 maart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-12 18:10

Nee hoor... zijn 2 verschillende jacks. Bont en black&Tan. Je staat er al vanaf het begin erbij dus...

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 18:19

Dan blijf ik :D

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 18:35

Okkieenjoy schreef:
Ah een Appenzeller, denk dat ik hem wel eens gezien heb, is dat Elmo of Amber's Pride? In ieder geval een mooi exemplaar :D

De naam Elmo kwam me al bekend voor, mss een keer op de CM of in de Sennenpost gezien ofzo..?

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 18:39

Ik had nog een kennis geprobeerd, zij woont in de buurt en hebben een zusje van mijn ouders Cane Corso. Formentino kleurig en nu ook een pupske, maar helaas hadden ze al iets a.s. zondag.

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 19:24

Selka schreef:
Aangezien er twee Jacks zijn ben ik best bereid om de mijne van het lijstje te schrappen als er iemand met 2 honden wil komen die "bijzonder" zijn? Ik woon toch in de buurt, in tegenstelling tot bijna iedereen ;)

Nee joh, jij bent gek!

Ik bied het alleen aan omdat er juist al 2 modellen hebben afgezegd en ik in het bezit ben van 2 vriendelijke rashonden.
Voor mij is het niet meer moeite als ik er 2 meeneem, het leek me alleen voor de fotograven wel een mooie uitdaging vandaar..

Naja mij maakt het niet uit, nogmaals ik hoor het wel want ik lees nu een tegen en meerdere voors haha.
Wat de uitkomst ook is, no hard feelings van mijn kant hoor haha

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 19:43

@ NaoSky, oke dan is het goed :)

Ben wel benieuwd, heb nog nooit een chi'tje in het echt gezien :+

keeliie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 19:43

Sorry ik volg t niet meer echt met welke honden er nou wel en niet meegaan, maar ik zie het zondag wel! Heb er onwijs veel zin in!
En tot nu toe geeft buienradar bij mij wel bewolking aan helaas :( Maar we zullen zien en hopen :D

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 19:46

Indien je nog een model zoekt: mijn bazin heeft een mooie riesen schnauzer. Schat van n beest. Alsje vol zit prima. Heb nog niet gevr of ze kan

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 19:51

Jammer zeg van de afmeldingen!!

Ik heb er zin in!

moos24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 19:54

Madieke schreef:
Okkieenjoy schreef:
Ah een Appenzeller, denk dat ik hem wel eens gezien heb, is dat Elmo of Amber's Pride? In ieder geval een mooi exemplaar :D

De naam Elmo kwam me al bekend voor, mss een keer op de CM of in de Sennenpost gezien ofzo..?

Ha ha ! nou ja. Het is inderdaad Elmo of Amber's Pride. Hij heeft al eens op de cover van "Hondenwereld"gestaan eind 2007. Enne....wie ben jij als ik zo vrij mag zijn ? :o
En bedankt voor het compliment :D

moos24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 19:55

Okkieenjoy schreef:

Sorry de verkeerde gequot :o Jij hebt zelf een GZ ?

moos24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 20:58

Is een Dog trouwens interessant ? Een vriendin van mij heeft een dog, en die leek het ook erg leuk. Ze had alleen wel al iets zondag, maar ze gaat kijken hoe ze het in kan passen.

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:02

Als jullie interesse hebben heb ik nog een mantel duitse dog en een kruising tevurense herder in de aanbieding.

Nu iets grijzer in de snuit.
Afbeelding

Afbeelding

Okkieenjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:07

moos24 schreef:
Ha ha ! nou ja. Het is inderdaad Elmo of Amber's Pride. Hij heeft al eens op de cover van "Hondenwereld"gestaan eind 2007. Enne....wie ben jij als ik zo vrij mag zijn ? :o

:D was van de vereniging en ben inderdaad van de Grote Zwitsers ;) , ik heb Elmo toen gezien op de Country Fair in Aalten. Tot zondag ;)

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:41

moos24 schreef:

Ik ben een sennen liefhebber en heb zelf twee Grote Zwitserse Sennenhonden. ;) De naam Elmo kwam mij bekend voor, dacht misschien heeft hij eens in de Sennenpost gestaan of eens op de clubmatch van de vereniging geweest ofzo..? Maar dan was het waarschijnlijk de hondenwereld met de sennenspecial daarin. :D

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:44

ardo_iggy ik vind de dog wel erg interessant, leuke hond lijkt me!

Moos24 welke kleur heeft de dog van jouw vriendin?

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 22:20

wauw duitse dog?!!! ik had er ook een! (Evi van Deltadog) als ik ooit weer ruimte heb wil ik er zoiezo weer een!

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 22:51

Komt er morgen nog een laatste update van het schema misschien? Heb t al uitgeprint, maar als er nog bijkomen dan klopt ie niet meer.

moos24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 23:13

Madieke schreef:
ardo_iggy ik vind de dog wel erg interessant, leuke hond lijkt me!

Moos24 welke kleur heeft de dog van jouw vriendin?

Prachtig zwart

moos24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 23:14

En ze kan trouwens, dus als jullie een Dog erbij willen, dan geef ik haar graag nu op.

moos24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 23:24

Madieke schreef:
moos24 schreef:

Ik ben een sennen liefhebber en heb zelf twee Grote Zwitserse Sennenhonden. ;) De naam Elmo kwam mij bekend voor, dacht misschien heeft hij eens in de Sennenpost gestaan of eens op de clubmatch van de vereniging geweest ofzo..? Maar dan was het waarschijnlijk de hondenwereld met de sennenspecial daarin. :D

Dat kan wel kloppen inderdaad. Ik heb altijd meegedaan op de CM, en de Sennenpost ook wel, maar dat is beide een tijdje geleden. Wat leuk zeg ! Ben je er ook zondag ?

moos24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 23:27

Okkieenjoy schreef:
moos24 schreef:

:D was van de vereniging en ben inderdaad van de Grote Zwitsers ;) , ik heb Elmo toen gezien op de Country Fair in Aalten. Tot zondag ;)

Wat toevallig allemaal. Leuk ! Tot zondag !

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-12 23:50

ardo_iggy schreef:
Als jullie interesse hebben heb ik nog een mantel duitse dog

Afbeelding

deze is ook erug mooi :j

Mijn vriendin heeft er ook een, een gigantische grijstijger, maar die is wat te mannelijk bij mannetjes honden dus durft het helaas niet aan.

Net terug van een etentje met collega's.

Zie dat we nu 2 doggen in de aanbieding hebben?

Er zijn in de ochtend nog 2 plaatsen vrij of Moos24 (die een dog kent) moet de ochtend plaatsen willen?
Veel mensen hebben nl aangegeven of ze ochtend of middag willen dus dat moeten jullie anders maar onderling uitvechten :')

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 23:51

moos24 schreef:
En ze kan trouwens, dus als jullie een Dog erbij willen, dan geef ik haar graag nu op.

Ik vind zwart ook mooi, wat mij betreft beiden doggen. Als er tenminste nog steeds twee plaatsjes vrij zijn...
Weet niet wat de andere fotografen willen.