Van mij mogen er wel ruinen, maar niet heel dicht in de buurt ofzo.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laraax schreef:Maar ze was niet op tijd bij het oude lijstje maandag al niet, en de nieuwe lijst ook niet, ik vind dat ze blij mag zijn dat ze eerste reserve alsnog staat
xDramaQueen schreef:Laraax schreef:Maar ze was niet op tijd bij het oude lijstje maandag al niet, en de nieuwe lijst ook niet, ik vind dat ze blij mag zijn dat ze eerste reserve alsnog staat
Wat ik erg l*llig vind..het gaat toch om het aanmelden bij de nieuwe lijst.. erg oneerlijk hoor
xDramaQueen schreef:Faya__ schreef:Kunnen er niet 11 mee en op het moment dat blijkt dat er 1 niet kan er dan niet 1 van de reserve lijst bij doen maar dan gewoon met 10 gaan?
Ik blijf dan nog steeds achter..
Faya__ schreef:xDramaQueen schreef:
Ik blijf dan nog steeds achter..
Dat is wel jammer.... Maar mocht Suus of een andere naar de reserve lijst gaan dan is de kans net zo groot...
Misschien ideetje voor jou om een 2e meeting op te zetten. Of hopen dat je er alsnog bij kan.
Timo_040 schreef:Oke nee dat is inderdaag niet beleefd, we hadden het inderdaad met jou over aan jou en de reserve fotgrafen moeten vragen.
Excuses daarvoor.
Ik weet niet precies hoe het gegaan is met de lijst, maar ik zal het er met Nina en Lara over hebben.
Oke?