Whoehoe! Mandy cool als je ook komt maar alleen als je je echt goed voelt.
Blegh morgen geen zin in onze jaar Kickoff. Helaas ben ik er alleen bij het vervelende gedeelte want het feest is ´s avonds. Maar ga tien keer liever met jullie eten dan dat ik naar mijn bedrijfsfeest ga.
moet ik nog iets meenemen voor iemand? Salsa en BA, ik heb de knipjes nog niet opgestuurd hoe erg, dus kan ze beter meenemen denk ik? En nog iemand meiden kleding maat 74 nodig? Of kleiner heb ik ook nog wel wat? En euhm, jongens heb ik niet veel denk ik...
saroanda
Geplaatst: 20-01-12 20:02
Mandy graaaagg!!! Ik heb idd. je sms gehad em, thanx voor het kijken!
Mag hopen dat ik morgen wat door mijn keel krijg. Ben te moe om te eten en zit na 3 happen vol. Sorry voor mijn gezeur steeds. Zal morgenavond gezellig doen
San als ik morgen in het dorp ben kijk ik wel even en dan bel ik je wel als ik ervoor sta (als er nog wat is)! Hoe vroeg kan ik bellen 9uur gaan de winkels open.
Ik kan ook voor je kijken, en dan aan een van de dames mee geven maar heb je nummer niet!
Milka
Geplaatst: 21-01-12 12:04
sam, ik heb de bach bloesem voor jelle ook af, dus die neem ik mee voor je vanavond
nathas, hubs belde net dat hij erg inloopt qua werk, dus wellicht kunnen we het redden om ook om half 7 in utrecht te zijn ik sms je wel als hij thuis is en ik dus richting jou kan komen
Oh dat is mooi Milka, ik wacht je sms af, dan leg ik m ergens waar ik bereik heb beneden want normaal heb ik alleen boven bereik met Vodafone, heer irri is dat! Heb je mn nummer?