Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WiancaR schreef:xGoldenHero schreef:Ik zit nu ook heel erg te twijfelen aan mijn geheugenkaartjes:P Heb met 1 hiervan op mn andere camera 477 foto's geschoten van Tiara, vorig paardje van WiancaR. Ook met deze 865(ofzo) van een bruiloft gedaan RAW-JPEG, maar twijfel alweer, haha. Heb nog een extra 1 van 4GB..
Ook hoop ik zooo dat mijn camera mn accu's niet snel leeg trekt..
Ik neem trouwens ook mijn laptop mee, zo kunnen WiancaR en ik sowieso onze foto's erop gooien, als dat echt nodig is.. Natuurlijk mag iemand anders dit ook, als je even een USB stick mee neemt
Ik vind de aantallen goed, qua modellen en fotografen. Anders is het wel érg druk, voor de honden, paarden voor ons zelf en voor Nikki.
Ik hoor het graag als iemand nog mee wilt rijden, of dat ik iemand moet oppikken. Honden mogen in mijn auto dus dat is geen probleem. Er kunnen 2 personen achterin!
Marinke, je regelt het top:)
Fijn dat ik ook mee mag![]()
Als je nog geheugen te kort komt heb ik nog wel een adres waar je voor 5 euro een klasse 4 8gb kaartje hebt.
Liin schreef:Vraagje nog : hoe is het de bedoeling je paard mee te nemen? Ik wilde soraya namelijk gewoon aan de hand doen, maar toen dacht ik dat jullie er misschien vanuit gingen dat je rijdend komt? Of maakt het helemaal niet uit?
Ik hoop tegen die tijd ook een mooi showhalster te hebben trouwens!
_Marinke_ schreef:Petra en Bentley! Mare Rox er word al gestemt... Het is banketstaaf voor de andere als P als model mee gaat, voor de gezelligheid is ze welkom hoor en dan worden er vast ook wel enkele foto's tussendoor gemaakt met Aap en Bentley, maar echt in het schema als model kan ze dus niet.... Hoe graag ik het ook wil, en zo heb ik nog meer modellen die ik er maar wat graag tussen prop maar kan gewoon niet alles.
Milan_lover schreef:Misschien handig als jullie even PB's versturen?
Want bijvoorbeeld Devi_Angel, ik denk dat zij dan dit topic kwijt is geraakt... Ik kan haar vanavond wel even helpen herinneren, maar ik denk dus dat er wel meer mensen zijn waar het naar de achtergrond geschoven is of dat die het topic kwijt zijn