Heb nog een leverworst en een gegrilde worst voor morgen. En wat koekjes. Ipv 7up heb ik Spa citroen
AmyII
Geplaatst: 11-11-11 21:01
Boonanza is ook leuk trouwens... Maar die heb ik niet
Ik kan helaas geen stoelen meenemen. Zeg, Len, heb jij een broodrooster? Anders moet ik die zelf even meenemen
PureSylk, als jij om 15:30 (ongeveer) bij Hoofddorpplein kan zijn (tram 2 vanaf CS en bus 15 vanaf Sloterdijk) kan je met mij meerijden, als je durft...
Nanne
Geplaatst: 11-11-11 21:12
Qua spelletjes kan ik nu alleen nog Yathzee mee nemen.. De rest staat nog bij mijn ouders en ik ben vanavond rond 00.30 uur thuis en moet morgenochtend om 06.00 uur weer in de auto zitten.. Denk niet dat ze het leuk vinden als ik nog even langs kom.
Edit.
Er kunnen eventueel ook nog twee mensen vanaf Schiphol met mij mee rijden.
batje
Geplaatst: 11-11-11 21:34
Ik heb helemaal geen spelletjes.. Of jullie moeten Dora memory leuk vinden..
Leuk joh, ik heb er helemaal zin in!
Eydis
Geplaatst: 11-11-11 22:04
Zo wij nemen pepernoten/chips/snoep e.d. mee en natuurlijk drinken en een stoel Wij zijn er rond 16:00. Alleen heeft mijn oma bedacht dat ze om 20:00 toch haar verjaardag viert, daar moet ik dus wel heen s'avonds. Dus ik zal er tot een uur of 20:00 zijn. Is er nog behoefte aan Rose/wijn?
Wat mij betreft geen alcohol; ik kom met de auto en kan gebeld worden dat ik weg moet (met spoed) dus ik doe 't op water en thee morgen. Vanavond gaat ik even los
Heeft dat weg roepen met je werk te maken Amy? Dat snap ik namelijk niet helemaal. Je bent toch meubelmaker? Dan wordt je toch niet met spoed weg geroepen omdat de kast door zijn pootje is gezakt?
Heeft niks te maken met mijn werk (hoewel dat ook wel eens spoed kan zijn als een complete wandkat van de muur komt ) maar mijn schoonmoeder is nu aan de beterende hand (even afkloppen alvast) maar als het mis gaat hebben we de auto nodig
He wat naar Amy, sterkte! Mijn schoonmoeder is ook al een tijdje erg ziek, dus ik weet hoe het voelt!
Ik drink liever geen alcohol, probeer Lenneke's theevoorraad wel wat te laten slinken Wilde vanavond muffins bakken, maar jullie krijgen morgen verse. Heb vanmiddag koekjes gebakken met de kids en ben nu wel even klaar met de oven
Zo, de wraps liggen in de koelkast hè Helaas geen Vega versie, vergeten boodschappen voor te doen, sorry Heb nog wat kipkerrie en wat filet american over. Neem het morgen wel mee voor op het stokbrood wat iemand meenam
Oeh yeah zit nu bij Teasers bar op het terras, enige plek waar leuke muziek gedraait word ik denk dat ik morgen mijn zwarte panty met daarover mijn roze aantrek... Mijn vriend vermoordt me hahaha
Nee dat niet, heb eigenlijk weinig last alleen jammer dat je ergens 50 euro uitgeeft en dan zó de straat op gebonjourd word door 50 man. Gelukkig zonder kleerscheuren vanaf gekomen (ik) had niet verwacht zó sterk te zijn haha. het was niet eens onze schuld, maarja..