Zullen we niet te ver offtopic gaan? Laten we het verder alleen over de meeting hebben voor t overzicht.. Loopse honden mee is op eigen risico, dat wil ik wel even melden.
MarianneV
Geplaatst: 29-12-11 23:02
Dit ging ook over de meeting...of ze wel mee kon en mensen er geen probleem mee hadden. Maar wie weet is ze het dan ook wel niet.
Op eigen risico snap ik, mocht het wel zo zijn dat ze het is. Dan ze gewoon vast en afgezonderd van de rest
Dan zou ik me naar voor nu ook maar niet zo druk om maken.. Ik heb ook een teef, die ook loops moet worden, maar als ik me nu al druk moet maken of ze dan loops zou zijn dat gaat me even wat te ver..
Ik heb net nog even 3 PB'tjes de deur uit gedaan naar mensen met honden die ik na het vaststellen van de nieuwe datum nog niet weer gehoord heb in het topic. Eventueel is er nog plaats voor 2 fotografen, heb 2 afmeldingen gehad van Leonie en Nadine. Wanneer er een model uit moest vallen heb zijn er wel fotografen genoeg.
MarianneV
Geplaatst: 08-01-12 12:14
Nou ik had dus wel gelijk... Devi is loops... Ik denk dat het dan wel verstandig is om haar af te melden...
Hoe jammer ik het ook vind, had graag wat mooie fotos van haar gezien en eventueel nabesteld