Op de boulevard zit ook ergens een kraantje... maar ik kan me niet zo goed voor de geest halen waar dat precies was... :/ is het voor de paarden? Heb laatst ook van die zakken gezien waar 30 liter water in kan, maar die zijn niet te tillen zonder kruiwagen denk ik.
Gemmeke
Geplaatst: 16-09-11 20:07
Hoi hoi, Ik kom inderdaad onder de man naar de parkeerplaats toe en dat geldt ook voor Nadia. van daar ook mijn vraag voor water want anders moeten we wat regelen. Maar ik vind je idee Freya een dus een heel goed idee.
Fee_
Geplaatst: 16-09-11 20:07
Die hebben wij ook op stal, maar die zijn inderdaad niet te tillen..
jSophiaF
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-11 20:08
Nee dat denk ik ook niet. Mijn gedachte was, ik laat ze netjes weten hoe of wat . Zodat ze niet hoeven te schrikken als ze ineens zoveel trailers zien staan en zoveel volk met paarden op het strand. Daarom houdt het aan de ene kant mij tegen om ze te mailen voor een kraantje.
Gemmeke
Geplaatst: 16-09-11 20:08
klopt er zit een kraantje aan de andere kant van de boulevard ergens bij het witte kerkje
jSophiaF
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-11 20:09
Ja als iedereen elkaar een beetje helpt, komen we er toch ook.
Ik ga nu gtst kijken, en daarna me paardje pesten ... tot vanavond
_Jessie
Geplaatst: 16-09-11 20:09
Ik weer dat annemiek en Arianna ook onder de man komen. Ik kan wel een cola fles of 2-3 met water mee nemen als iemand anders de emmers kan/wil delen
en van Jonker zal je inderdaad via de mail niks ontvangen
Banto heeft sinds vanmiddag ringworm. Het word even aankijken of hij meekan, anders neem ik een ander mee ipv Banto.
jSophiaF
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-11 20:33
Oei ...
Mocht hij het nog hebben, tegen die tijd, lijkt het me ook niet verstandig om z'n zus mee te nemen, aangezien het goed besmettelijk is en ook overdraagbaar is via kleding.
Hou ons maar op de hoogte. Zou wel jammer zijn, maar er komen nog meer meetingen aan, dus hij kan altijd nog een andere keer mee
Volgens mij zit er ook een kraantje vlakbij de eerste bushalte van de noorderparkeerplaats af gezien.. Zover ik me het kan herinneren.. en anders is er misschien wel wat te regelen qua water bij manege jonker of bij hotel Savoy
Z'n zus staat al 2 maanden geïsoleerd ivm droes, dus dat komt wel goed. Die is inmiddels genezen, maar blijft apart staan. Ws heeft Banto wel een verminderde weerstand daardoor opgelopen en is zo vatbaar voor schimmel geworden. Normaal hebben we op stal niet zo'n besmetting uitbarsting.
Annemiekz
Geplaatst: 16-09-11 21:16
_Jessie schreef:
Ik weer dat annemiek en Arianna ook onder de man komen. Ik kan wel een cola fles of 2-3 met water mee nemen als iemand anders de emmers kan/wil delen
Ik neem wel een paar liter water op mn rug mee
Er zit sowieso een waterkraantje bij Willy Zuid, maar das aan de andere kant van de boulevard. Aan de Noord weet ik het niet zo goed, daar kom ik zelden met het pferd.
Is wel vet he? Ik wil echt graag zulke foto's! Haal ik bij de kleine de neusriem er wel af, lijkt dat ook nog een beetje westernachtig. Hoop zo dat de verkoper reageert en mij blij maakt met een goede maat