Ja, dat was het al vanaf t begin dat we besloten naar Vandaag te gaan. Komt dat niet uit of juist beter omdat je misschien later was?
okidoki, ik zorg voor gepaste betaling en wat extra centjes voor als we langer willen blijven zitten.
tijd maakt niet uit maar ik ben misschien iets later of in ouwe stinkkleding maar dat kan daar toch? dus geen probleem.
Oeh spannend!Ik ben met mn sinterklaasgedicht bezig, geen hoogstandje verwachten. Ben 0,0 creatief dus ik heb overal wat vandaan geplukt, hihi!
Idd BA, maar m.i. wel van toepassing op "mijn" persoon, geen gedicht wat voor iedereen toepasbaar is. Heb hem wel mijn eigen 'touch' gegeven, haha!
joh, mijn gedicht gaat ook nergens over. zinnen die niet helemaal lekker lopen enzo, maar... het rijmt wel
ik heb hem helemaal zelf bedacht en hij is ook helemaal persoonlijk.tssssssssssssssss carpaccio is voor mij!!!
Petje af voor jou Francis, maar ik ben er echt heel slecht in! Mijn portie mag je hebben hoor, vindt dat echt 3x niks!
Ik ga hem ook zelf schrijven denk ik... als het lukt haha! Carpaccio... Ooh al best lang niet gegeten, hmmm, krijg er nu al hogner van.
ik vind het leuker als hij personlijk is maar niet kloppend dan perfect kloppend maar niet persoonlijk Het gaat om het idee toch
ik moet nog steeds beginnen.zelfs nog niks gekocht aangezien het giga druk was in de stad.woensdag ochtend ga ik nog een poging wagen, haha.