verography; vind die foto heel mooi, alleen iets te veel ruimte boven jammer!
Verosjaak
Geplaatst: 08-08-11 10:40
Ach valt wel mee, het is niet meer als 70 euro en kan het ook nog op andere shoots gebruiken. Alleen als een ander al meeneemt ga ik het niet nu aanschaffen.
Haaai meiden!! Ik ben weer terug van vakantie!! Ik ga nog steeeds mee hoor in barbie outfit! Hoe laat spreken we af??
Booooo
Geplaatst: 08-08-11 15:46
Ik heb ook geen paaltjes en draad helaas..
Ik snap de groepverdeling niet zo.. Ik denk dat er meerdere mensen zijn die zowel stand/hoofdfoto's willen en actiefoto's van bijvoorbeeld in het water. Dit kan allemaal op dezelfde plek. En voor de fotograven denk ook leuk als het er allebij is?
Cindy: 1 uur bij de waterplas, dus als wij rond half 1 vertrekken vanaf stal?
ik denk dat we beter kunnen doen ochtendgroep is stand/hoofdfotos + rustig rijden evt.
Middaggroep is stand/hoofdfotos + actie rijden
_Aurora_
Geplaatst: 08-08-11 15:48
ik snap ook nog niet zo goed hoe we het gaan doen. Het lijkt mij persoonlijk namelijk niet handig om iedereen allemaal bij elkaar te doen voor de foto's, dan wordt het namelijk wel erg druk.. Misschien een ochtend en middag groep?
ik en mijn vriendin met haflinger en Fries hebben beiden wat jongere paarden nog niet zo lang onder het zadel willen heel graag komen maar ochtend is niet mogelijk ( heeeel mss nemen we ook tinker mee )
ik denk dat we beter kunnen doen ochtendgroep is stand/hoofdfotos + rustig rijden evt.
Middaggroep is stand/hoofdfotos + actie rijden
Bij andere meetings was het ook wel zo dat we eerst alle fotografen met groepjes van twee-drie een paard geven om te fotograferen, en wanneer je deze allemaal gehad had, dat iedereen dan ging opzadelen en ging rijden, zodat iedereen daar tegelijk foto's van ging maken. Misschien is dit een optie?
Ik kijk vanavond even naar die paaltjes, me broer heb de auto mee en de scooter is kapot. En zin om te fietsen is er nog niet