Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
andamoon schreef:NewYork schreef:Hebben alleen de modellen of ook de fotografen een dag vergunning nodig?
Ik vind de wijziging van tijd prima, zolang ik met ifever mee kan.rijden
NewYork rijd je met ifever mee op 10 april ? Want de wijziging van tijd is toch voor 1 mei met de Black and White fotoshoot ?
andamoon schreef:NewYork schreef:Hebben alleen de modellen of ook de fotografen een dag vergunning nodig?
Ik vind de wijziging van tijd prima, zolang ik met ifever mee kan.rijden
NewYork rijd je met ifever mee op 10 april ? Want de wijziging van tijd is toch voor 1 mei met de Black and White fotoshoot ?
NewYork schreef:Nee op 1 mei. Althans dat dacht ik wel Ja...
Daarom ook mijn opmerking over de wijziging.
Jinte schreef:We zullen 't alleen voor 1 mei doen.
Van een meeting op 10 pairl weet ik niks, en volgens mij is dat ook niet via bokt?
Maar er zal zeker nog een lijstje komen met de modellen en fotografen op 1 mei.
Jinte schreef:We zullen 't alleen voor 1 mei doen.
Van een meeting op 10 pairl weet ik niks, en volgens mij is dat ook niet via bokt?
NewYork schreef:Jinte schreef:We zullen 't alleen voor 1 mei doen.
Had ik het toch goed. Begon al te twijfelen of ik toch niet iets had gemist in het topic maar heb wel steeds mee gelezen.
Fijnk heb er zin in!
Blanket schreef:Dit zijn de fotografen die mee gaan als het goed is..VisibreTeam schreef:DEZE FOTOGRAFEN MOGEN MEE
1 MerelxG_R
2 horsieslii
3 Jinte
4 Markkie8
5 NonaWen
6 Samy
7 Marjoow
8 Queelens
9 Blanket
10 Fading
11 Niniee
12 ifever
13 S_uus
14 JAZZ4ff
15 Ro_Peace
16 AngelofLove
17 NewYork
andamoon schreef:Queelens schreef:Monique, 10 april is via het paarden spel dacht ik dus daar kun je op bokt niks over vinden
Okee dan zullen ze vast wel een mail sturen.....
andamoon schreef:Queelens schreef:Monique, 10 april is via het paarden spel dacht ik dus daar kun je op bokt niks over vinden
Okee dan zullen ze vast wel een mail sturen.....
Queelens schreef:Maar ik had begrepen dat ze van HPS al een mail naar de paardeigenaren hadden gestuurd een tijd terug toch?
althans mijn vriendin (ro_peace) had al een mail gehad een tijd terug met wat info erin. Jij niet gehad?
obelix schreef:Hoi allemaalMag ik me bij jullie aansluiten ? Hebben jullie een HK topic? Waar ik me kan voorstellen ofzo ? En hebben jullie nog plaats voor een enthousiaste fotograve extra ?