Even zitten denken, Jules blijft thuis, Mauro kwam mee dacht ik? Jules doet wel niets maar is gewoon een lompe hond
Vicky_82
Geplaatst: 07-07-11 21:15
tess_84 schreef:
Awel ja, da's goed Vicky Julie waren niet te vroeg hoor, maar ik reken er eigenlijk altijd op dat de mensen zo'n vijf à tien minuten te laat zijn, en jullie waren stipt op tijd
Meestal zijn wij ook te laat.
Vicky_82
Geplaatst: 07-07-11 21:18
Titsia schreef:
Even zitten denken, Jules blijft thuis, Mauro kwam mee dacht ik? Jules doet wel niets maar is gewoon een lompe hond
Mauro heeft geen probleem met honden. Hij is zelfs heel thuis aan honden. Christophe zijn ma heeft 2 labradors waarvan een oude en een hyperactieve hond die je niet met rust kan laten. (Springen in het begin en opdringerig zijn).
Dus naar Mauro moet je zeker niet kijken als het erop aankomt om Jules wel of niet mee te brengen.
Titsia, echt, je moet niet zoveel schrik hebben om Jules mee te brengen! Als er mensen zijn die echt iets tegen honden hebben, is er al een probleem, want Yousi is sowieso thuis Breng gewoon lekker mee, dan kan Jules zich ook eens uitleven met de andere honden! Feya is inderdaad een super goede opvoedster!
Jullie hebben opgevoede honden he, vandaar mijn twijfel, als jullie AF roepen blijft beestje braaf liggen, Jules? Die begint dan gewoon hyper te doen en bounce bounce ma bon ik breng hem mee nah
Ach debbie, de mijn hou ik ook thuis...we zullen elkaars "huisdier" zijn! *klinkt fout...en neen ik wil niet over mijn bolleke geaaid worden en hondenkoekjes krijgen als ik braaf ben, loop ook niet achter tennisbal aan...*
Balte
Geplaatst: 08-07-11 20:23
Zo lang je je pootje niet heft tegen de struiken van Tessa en Bart is het goed he
tess_84
Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-11 20:27
Balte schreef:
Zo lang je je pootje niet heft tegen de struiken van Tessa en Bart is het goed he