Hahaha..... Voor mijn paard is het nooit variatie genoeg!! Ik ga morgen vanaf de pc een Polo bestellen. Zit nu op mijn telefoon te klooien en dat is lastig pb-en. Ik hoop wel dat ze mijn verzoek tot box met buitenluik meenemen anders gaat ze hoesten!
Yvie_Juudje
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-11 22:53
jollyjoker schreef:
Zak ik dan ook maar een Polo bestellen! Wat komt erop te staan?
Het kan nog als je snel bent
jollyjoker
Geplaatst: 09-05-11 22:54
Yvie_Juudje schreef:
jollyjoker schreef:
Zak ik dan ook maar een Polo bestellen! Wat komt erop te staan?
Het kan nog als je snel bent
Morgenochtend??
Yvie_Juudje
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-11 22:56
Ik moet een stal met zaagsel, die zijn altijd met buitenluik. Dat vind ik erg fijne stallen
Vanochtend ff langs huisarts geweest voor verklaring. Jaja... niet voor mijn paard, maar voor mij
Yvie_Juudje
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-11 22:56
jollyjoker schreef:
Morgenochtend??
Laatst bijgewerkt door Yvie_Juudje op 09-05-11 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Uniek kan op stro als ze een buitenluik heeft. Had het op inschrijfformulier aangegeven, maar nu ook nog even in mail gemeldt.
Zucchero
Geplaatst: 09-05-11 23:03
Hmmm... Zucchero wil ook graag een buitenluik. Vanwege het uitzicht, maar nog belangrijker de frisse lucht. Hoeveel met buitenluik zijn er? Wordt het knokken?
Yvie_Juudje
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-11 23:05
Bij de stro stallen wordt het wel knokken ja!
Maar liefje, jij komt toch ook lekker vroeg zondag
ambre
Geplaatst: 09-05-11 23:06
Wie het eerst komt het eerst maalt?Of werkt dat niet zo? Ik ga ook maar mailen dat ik eerder wil komen en liefst een buitenluik,maar denk dat ze die paar dagen het wel red zonder hoesten. Zaagsel zou goed zijn voor die bolbuik,maar helaas vreet ze alles op.
Het is inderdaad zo dat mensen juist ook op zondag komen voor een goede stal heb ik het idee. Vorig jaar was ik er volgens mij rond 12 uur en toen waren er al mensen voor mij!
MAAR ze letten er steeds beter op, er mag ook niet gereserveerd worden voor vriendjes/vriendinnetjes. Stallen waar al een naam bij staat, mag je niet veranderen omdat dat juist de stallen zijn voor paarden die om een bepaalde reden die stal nodig hebben.
heleenxx
Geplaatst: 09-05-11 23:09
Olivier wil wel graag op stro, maar ook een buitenluik. Anders wordt hij zwaar depressief. Misschien kan ik daar ook een doktersberklaring voor vragen? (voor mezelf dan, als Olivier depressief is, ben ik dat ook )
Dan ga ik dat ook is even regelen bij de VA.. Die van mij heeft een allergie voor de schimmel die tarwe besmet. Als hij een paar uur op de wei staat gaat het goed, met dag & nacht op stal is hij direct verkouden (geel snot enz)