Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SSDesign schreef:Zo er is flink gekletst.
Wel een goede oplossing dat de insluiting morgen sluit. Was toch niet zo'n gek idee van me he? Nu nog even op het forum kijken.
Ik zag filmpjes van de duinen en ik denk dat het wel moet lukken om met wat meer dan 20 fotografen te staan, maar je zult wel allemaal een flinke telelens moeten hebben zodat je wat verder van het model af kunt gaan staan
Queelens schreef:SSDesign schreef:Zo er is flink gekletst.
Wel een goede oplossing dat de insluiting morgen sluit. Was toch niet zo'n gek idee van me he? Nu nog even op het forum kijken.
Ik zag filmpjes van de duinen en ik denk dat het wel moet lukken om met wat meer dan 20 fotografen te staan, maar je zult wel allemaal een flinke telelens moeten hebben zodat je wat verder van het model af kunt gaan staan
250mm voldoende? meer heb ik niet hoor
SSDesign schreef:Zo er is flink gekletst.
Cchanny schreef:LisaDijk schreef:
jaaa maar dan krijg je nog hetzelfde als bovenstaande, en probeer maar eens 30 fotografen een beetje te sturen.. (de vorige meeting waren we met 10 en 7 modellen)
25 is echt een max, het blijft een meeting, geen evenement, meer dan 25 word echt gewoon veel te veel, het moet wel onder controle te houden zijn! en vergeet naast de 25 fotografen de 10/12 modellen niet!
No offence,
maar ik heb het idee dat deze meeting zoiezo beter georganiseerd is en word
Dus meer dan 20 kan eventueel dan wel ?
En ik denk dat doordat het nu beter georganisseerd is, en het is nu ook de 2e keer, dan gaat het vaak ook beter
frankiej schreef:hier een post met een filmpje van het vennetje bij bosch en duin en foto's van de stands bij dat cafe. aan de achterzijde zijn ze met een kettinkje af te sluiten.
frankiej @ [BM] Buitenrit Drunense Duinen
hier een paar foto's bij dat vennetje: frankiej @ [BM] Buitenrit Drunense Duinen
en deze zijn in de ijsbaan genomen: (ff scrollen) frankiej @ [HK] De gezellige andalusierclub
zoals eerder gezegd, in de ijsbaan kun je niet draven of galopperen door hout in het water. bij dat vennetje juist wel.
Marlinda schreef:Volgens mij is er alleen gezegd dat uiterlijk 2 weken voor de meeting de modellen bekend zijn (en waarschijnlijk al veel eerder), maar ik weet niet wat Lisa via pb zegt natuurlijk. Maar binnen 2 weken zou wel reëel zijn gezien het aantal aanmeldingen.
LisaDijk schreef:Voor de volgende keer heb ik trouwens een ideetje, als we de max. aan fotografen weten dan zorgen we dat iedereen zich gewoon in moet schrijven en Vol = Vol, en dat als het vol is we dat topic op slot gooien zodat niemand meer kan aanmelden
SanneSanne19 schreef:ik heb net een mailtje gehad met daarin gefeliciteerd enzo.. Betekent dat nou dat ik mee mag