hebben ze daar van die witte hekjes of gewoon een bakrand?
Marloes
Geplaatst: 17-01-11 23:32
Haha, dat is inderdaad erg
En het is maar voor de lol, dus een F6proefje moet kunnen toch? Mijn houding/zit en op de letter rijden is ook bagger, maar ach. Daan, dit wordt inderdaad door kleine wuppies gereden, jaar of 11/12/13? Maar dat zijn over het algemeen brave manegepony's die dit soort dingen gewend zijn. Paarden hoeven in de F6 nog niet nageeflijk te lopen, alleen extreem opvallende verkeerde stelling wordt je aangerekend volgensmij. Dus als je gewoon doet wat er gevraagd doet op de letter en in de goede versnelling kan er niet zo heel veel fout gaan. Gaat het wel mis moet je heel lief blijven lachen naar de jury, werkt vaak errug goed
Onali
Geplaatst: 17-01-11 23:34
Twilight schreef:
ik ga zo onvoldoende krijgen op houding
oh verdorie. Tja sorry mensen ik ben ontzettend scheef, de onderste punten en jut en jul slaan we over Marlies.
Ik wilde dat ik nooit was gestopt met rijden. Volgens mij moet zo'n proefje zelfs mij wel lukken. Al ga ik daarna dood van de spierpijn... Mag ik een braaf paard? En een krukje?
kan niet San, ik neem het brave paard al. Hoe meer ik het proefje lees, hoe meer ik ga twijfelen. Hoe the fiets laat je die beesten verruimen in stap/draf?
Dat past niet in het hokje. En ik wil wel een beetje normaal beoordeeld worden...dat doe ik bij jullie ook. Het ongezouten commentaar mag natuurlijk maar ik wil geen 0, 1, 2, en 3 zien...dat doe ik bij jullie ook niet...het gaat om het commentaar.