Ik denk dat wij elkaar wel mogen. Behalve onze kledingsmaak hebben we veeel gemeen .
Marije__
Geplaatst: 02-12-10 09:02
jori_X schreef:
Of ik moet de auto meenemen naar Nijmegen! Maar ik weet niet hoeveel dat voor Maartje en Dieuwke scheelt
Ik denk dat het best wat scheelt? auto is dan wel goedkoper dan treinkaartje, denk ik! Je kan hem ook bij mijn huis veilig neerzetten. ik woon 5 minuutjes van het station af.
Allweather mag inderdaad ook, maar dat is iets anders dan allterrains toch? Er moet inderdaad M+S opstaan en eventueel ook een plaatje van een berg of sneeuwvlok, als ik het goed begrijp.
allweather is anders dan all terrain maar all terrain heeft M+S en zijn de gewoon geschikt voor want ik kan nu midden in de sneeuw tachtig rijden en op me rem trappen en ik sta still
MonaLieske
Geplaatst: 02-12-10 13:12
Oké, maar je weet niet of alle allterrains daar geschikt voor zijn toch? Dan zul je echt naar dat M+S logo moeten kijken denk ik.
Oh, trouwens, van mijn vader mag ik de auto mee maar niet als het zo'n weer als vandaag is. Dan duurt het sowieso uren voordat we er zijn, dus daar hebben we toch niks aan.
LisaLuna
Geplaatst: 02-12-10 22:34
MonaLieske schreef:
En ik heb een mailtje gestuurd dat ik mijn geld wil. Maar ik was toch niet van plan om extreem te gaan shoppen.