Ik kan nu sowieso mee. Maar het ligt aan Marlous hoe ik ga want als zij niet gaat en ik en Manna dan samen gaan dan zijn de benzinekosten alsnog hoog...
Mikkiej
Geplaatst: 01-09-10 23:25
L_bonsai_L schreef:
ik met eefje mee met de auto, wie reed r eigenlijk nog meer met eefje mee?? (er was nog iemand toch??)
ikke
PrimaDonna_
Geplaatst: 02-09-10 08:03
Britt_Sisi schreef:
YES EEFF& STEES HAHA oke dus nu rijden er met mij en patricia mee evelien en stacey? of niet ?
Wij rijden met Patricia mee, komen weer met de trein naar haar toe
Britt_Sisi
Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-10 18:11
Suuskipje schreef:
gaat Lizet mee dan of weet ze dat nog niet Britt? Want Manna heeft ook nog vervoer nodig...
Die zou eventueel met mij mee kunnen rijden naar patricia!
Duurt inderdaad nog lang, maar voor je het weet zitten we daar alweer op een leuke pony. Zat vorige keer op Fifa (weet niet hoe je het schrijft) wat een gaaf ponytje was dat zou ik best weer op willen
Nou ik zou ook niet op fifa gaan hoor. Ze is dan niet heel erg klein maar best wel fragiel, dus er moet niet veel gewicht op zitten. En buiten dat dat ze ook weer een jaartje ouder wordt....
Jah das het nadeel van de paarden daar die makkelijk en standaard met verhuur mee gaan. Kijk Duke enzo die worden niet zo snel dun, maar zo'n arabiertje natuurlijk wel. Maar volgend mij doen ze het wel al rustiger aan met Fifa hoor, ze zien zelf natuurlijk ook wel dat ze dunner wordt. Was toen ook met Rimano zo.
Fifa is inderdaad niet zo groot, maar ik gelukkig ook niet (1.58:P) Ik reed op haar nadat de ponykampen waren geweest, toen vond haar inderdaad wel wat aan de dunne kant. Maar er zijn genoeg paarden daar, dus maakt me niet heel veel uit Is er trouwens al gereserveerd of heb ik daar overheen gelezen
Nouja op Eva hoef ik niet te rekenen aangezien die nu blijkbaar egt gek in dr bol is geworden. Dan wil ik graag Puck, Rimano, Wolinka...en anders zie ik het wel
Eva is in mijn week, week 2 dus, deze zomer beleerd. Ik reed op haar de eerste rit nadat er een meisje van Tjasse af was gevallen. Ik vond dr toen helemaal geweldig en het toen donderdag ook op dr gereden. Toen deed ze al iets gekker maar niet heel extreem ofzo. Maar later in de zomer is ze dus blijkbaar egt gekker geworden en is dat meisje eraf gevallen...
_Lucy
Geplaatst: 02-09-10 22:01
imani lijkt me erg leuk, of puck of rimano ofzo, maar maakt mij niet uit al ik er niet op kom