De Tango's gaan dansen bij Hans Peter!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 09:35

Vesceron: 200 en 207 rijden is zelfs L1 waardig *D

Pizza: daar maak ik mij dus echt niet druk over wat een ander van mijn paard of rijden denkt, zelfs niet over les van HP :))
Ik vind het meer spannend allemaal, dat voorbereiden, de rit er naartoe, de dag zelf, jullie ontmoeten, de foto's erna enz.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 09:44

sandra1977

Re: De Tango's gaan dansen bij Hans Peter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 09:59

hou het na 3 keer proberen even kort in de hoop dat het bericht dan wel lukt..

Arie in de knoten; zin om jullie allemaal te ontmoeten en lijkt me leuk een groepsfoto te paard!

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:02

pizza64 schreef:
Dat, èn we gaan mekaar zien := . Vind ik ook best spannend, heb hier altijd vet trots lopen doen. Maak me dus ook best wel een klein beetje druk over jullie oordeel.

Niet te moeilijk doen hoor! We gaan er gewoon een gezellige dag van maken! +:)+
Baal er wel een beetje van dat ik jullie (eerste groep) waarschijnlijk niet zo goed kan zien, moet dan namelijk opzadelen en inrijden (evt. longeren). Maar ik hoop dat ik toch nog een beetje kan zien! Ben namelijk wel heeeeeel benieuwd naar jullie :D

Ik dacht dat de groepsfoto tussen de 2e en de 3e groep kwam, maar net even het schema uitgeprint, en toen kwam ik erachter dat dat niet zo was, lekker handig van me :') We moeten wel een groepsfoto hebben ja!

Haha, Deja, wij zijn er gewoon te nuchter voor :7 Ik doe wel mijn best om er netjes uit te zien hoor, maar haha, zo erg als hier is het nooit :)) :))

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:03

Bij de groepsfoto lijkt het me wel leuk om zoveel mogelijk paarden erop te hebben. Niet iedereen zonder paard, zoals bij die Royal Dance meeting. Al is het natuurlijk wel lastiger.

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:43

Ik heb er ook zin in! *\o/*
Annalina doe ik wel knotten in denk ik.
Witte rijbroek moet ik nog even over nadenken (moet vanavond op showavond van de club springen met mijn andere paard, ik weet niet of ik mijn witte rijbroek dan wel schoon genoeg houd :o )

Oh, en waarschijnlijk kom ik zonder groom, dan is er vast wel iemand die ik mijn fototoestel in de handen mag duwen toch? :D

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 10:50

Zoooo, jullie kleppen wel door zonder mij haha!

Even ter verduidelijking: Er wordt tussen de 2e en 3e groep een foto gemaakt, dan staan er 6 paarden op en de rest te voet. Lijkt mij wel goed toch? En natuurlijk kan er van elk groepje apart ook een foto gemaakt worden, u vraagt, hij draait. Wel wil ik benadrukken dat mijn hubbie geen professionele fotograaf is, maar wel goed foto-apparatuur, waar ie mooie foto's mee maakt. Ik zit erover te denken om hem een boekenbon of zo te geven als dank voor het fotograferen, zijn jullie het daar mee eens? Past nog wel in het budget!

Savanne gaat strak in de knotten hoor, vind ik super sjiek staan in combinatie met wit dek en bandages. En Kelan, gewoon gelijk je rijbroek in de machine gooien als je thuiskomt, kort programma en dan ophangen, is ie morgen wel weer schoon hoor!

Verder heb ik nog een geintje voor iedereen gekocht, hihi! De overige aankopen zijn ook al gedaan, moet nu alleen nog even regelen dat ik 1 foto af kan laten drukken bij de plaatselijke fotograaf, zodat we die aan het eind nog aan HP kunnen geven!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:57

kleinvosje schreef:
Even ter verduidelijking: Er wordt tussen de 2e en 3e groep een foto gemaakt, dan staan er 6 paarden op en de rest te voet. Lijkt mij wel goed toch?

Dan staat ravenna er niet op want die komt later :(:)
+ ik zie in je programma ook geen pauze :o dus weet niet of HP door wil...ik neem aan van wel, gezien hij daarna wedstrijd heeft?
Nog een keer opzadelen is iig voor mij een kleine moeite!

Mij lijkt het leukste met zijn allen te paard :j maar goed jij bent van de planning ;)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 10:59

HP wil inderdaad in 1 keer door. Hij wil om 16 uur klaar zijn met alles, ook de foto's met Tango zelf. Zullen we anders gewoon even met hem overleggen wat mogelijk is? Komt wel goed! Ravenna heeft iets meer speling gekregen geloof ik, mogelijk is ze er op tijd bij voor de foto tussen groep 2 en 3!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:01

kleinvosje schreef:
HP wil inderdaad in 1 keer door. Hij wil om 16 uur klaar zijn met alles, ook de foto's met Tango zelf. Zullen we anders gewoon even met hem overleggen wat mogelijk is? Komt wel goed! Ravenna heeft iets meer speling gekregen geloof ik, mogelijk is ze er op tijd bij voor de foto tussen groep 2 en 3!

Dat lijkt mij een goed plan, het is zijn toko en tijd!

Boekenbon is prima :)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 11:01

Ok, ga ik die vanmiddag nog even scoren!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 11:21

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:22

wat een opwinding :P maar goed ik ken het gevoel....zit hier hetzelfde :):) :#

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 11:23

Haha, ja, maar ik weet meer dan jullie hihi!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 11:30

Ok dames, net contact gehad met de fotograaf die de foto voor HP gaat afdrukken. Hij moet voor 15 uur een flashcard aangeleverd hebben. Daarom het voorstel om tussen de 3e en 4e groep dan de groepsfoto te maken, met zoveel mogelijk paarden Dat betekent wel dat de paarden uit groep 1 en 2 nog een keer moeten zadelen, moet je voor jezelf beslissen of dat geen probleem is. Daarna scheur ik dan naar de fotograaf om de foto af te laten drukken, en ben ik op tijd terug voor het overhandigen! Kan ik alleen niet alles van groep 4 zien, maar oliebol happens dan maar even...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:54

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 12:07

Nog een keer opzadelen vind ik geen probleem, kan alc tussendoor mooi ff van de trailer en wat wandelen :P

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 12:11

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 13:18

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:26

Hahaha en wat zeiden ze daarboven?? "Nou vooruit maar om 4 uur gaat het toch echt vallen!"
Oehhh krijg er steeds meer zin in!!!
Toch maar besloten ook te knotten, alleen aangezien ik niet zulke mooie maak heb ik iemand van stal gevraagd die het met naald en draad super mooi kan, die had ze ook met de wedstrijd gemaakt dus komt helemaal goed :D

sandra1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:05

je voert de spanning wel op met al je geheimzinnigheden Kim! Ben me toch nieuwschierig haha

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:07

Haha Jolien heeft mij ingehuurd voor naald en draad...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:39

Ik mag zelf morgen vroeg uit de veren om met naald en draad aan de slag te gaan :)

Vanavond mag hij na het rijden nog even door de wasstraat en vervolgens mijn tuig poetsen, spullen klaarleggen, auto inladen enz.

oohhh ik krijg steeds meer kriebels in mijn maag, niet van de zenuwen, maar van de spanning :#

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:41

Super Kim, je doet het echt geweldig!
Heb je trouwens nog een laptop ofzo nodig zodat je de foto's beter kunt bekijken/ de mooie uitzoeken?

Haha, ik vlecht/knot gewoon zelf :)) Doe ik trouwens vanavond denk ik, 's ochtends geeft spanning en dan moet ik zo vroeg.
Con Amore is lekker gewassen, alleen de voetjes en het hoofd moeten nog, maar ze staat nu lekker buiten met de deken op.
Die lieve schat liep vandaag echt super lekker, dus ik heb maar heel even gereden. Gisteren ging het ook al zo lekker. <3
De accommodatie is alleen wel een béétje kijkerig, haha :Y) Wordt nog wat morgen :))

Ik heb er echt enorm veel zin in!! :):)

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:42

Haha hier nog één! Maar gelukkig leuke spanning :j
Ga bijna alles morgen doen, vandaag geen tijd, was vergeten dat ik met mijn schoonfamilie uit eten moet, dus wordt erg krap, morgen maar wat vroeger op dan. Tuig is nog mooi dus daar valt weinig aan te poetsen, alleen m'n dekje even wassen vanmiddag dan kan het de hele nacht en ochtend drogen, moet lukken allemaal :j
Ben zooo benieuwd hoe we het gaan hebben :))