En hij staat nog even op de film ook, aan het begin, die hele rode! Ze hadden ook gefilmd dat ik achteruit wegreed, maar dat staat er niet op helaas...
Maar vandaar ook dat ik blaadjes onder de ruitenwissers zag bij een aantal auto's. Maar hebben die mensen nou echt niets anders te doen dan bij een willekeurige wedstrijd trailers te controleren?
Lauke
Geplaatst: 23-05-10 13:11
Hier staan de foto's die ik gemaakt heb. Ze staan er nog lang niet allemaal alleen van de haf en van bienotje
Ik moet morgen starten tussen 4 en half 5, ik hoop dat iemand foto's bij mijn komt maken. Ik rij op een heel mooie fjord(vind ik) ik heb een blauw rij jasje en ik doe denk ik mijn blauwe laarsen aan. Ik rij trouwens L1.
kleinvosje
Geplaatst: 23-05-10 13:21
Smeetjoew, er zit natuurlijk wel een reden achter: als de Bovag trailers controleert, en meer dan de helft blijkt niet veilig, dan moeten die trailers allemaal gerepareerd worden. Dat levert geld op! Ik heb het filmpje even langzaam afgespeeld, en mijn mooie paardje staat er ook mooi op! Ik kan alleen geen goede still hierop krijgen.
Da's waar Kleinvosje. Het is idd een stukje bewustwording ook, maar vind dit niet echt een manier van aanpakken wat veel rendement zal opleveren. Want ik geloof er niets van dat de mensen zelf niet door hebben gehad dat hun vloer een beetje rottend was of de verf eraf bladdert.
ik heb ook foto's gemaakt van het inrijden. dus als je foto's zoekt kan het ook nog bij het uur daarvoor staan ik kwam net bij de foto's een bokker tegen, weet niet meer wie maar die moest na 12en en heb der ook al bij de groep van 11-12 uur op de foto