Hooiii....ik heb net paardgereden! Moest op Gijs (is egt meteen heeel anders, moet dus altijd op Plato) en we gingen springen....hij liep zoals altijd weer eens niet door en op een gegeven moment zei Linda (instructrice) van: doe je zweep eens andersom en geef hem een ram....nou daar krijg ik dus een mega bok voor terug...daarna nog een paar gehad....maar het hielp wel...hij liep wel door!
Hahaha wel lekker gereden dus? Ik hou er van om off-topic te zijn. Ik heb vanmiddag een nieuwe ring gekocht jeej! bij de V&D. Een zilvere met witte en zwarte steentjes
En morgen paardrijden!!!!
Maar even on-topic: Ik heb er zin in!! Woeeh.. Op wie willen julie t liefst rijden ?
ja gaat super, maandag en dinsdag liep ie echt onwijs lekker, donderdag iets minder. Hij vond zn omgeving veul interessanter dan netjes ana het werk zijn... dat resulteerde in een hoop geren van hem en een hoop gevloek van mij met als eindpunt een konijntjesgalopje van hem (letterlijk vier beentjes de lucht in de hele tijd raar paard...
Jalou is ook echt super schattig... mij maakt het weinig uit... heb wel aantal waar ik liever niet op stap... maar voor de rest maakt het weinig uit. Ben benieuwd welke dames al veulentjes hebben dan.