Jaa erg he Renee is wezen skieen en ik had ook andere dingen. Dus we dachten we slaan een dagje over. En we hadden gisteren een hele leuke gezellige puzzelrit gehad met de stal, dus was ook wel erg leuk!
Ik blijf meelezen en dan zie ik wel wanneer het wordt
Haha ik ga met de slee achter mijn paard naar school haha
uhm. ja in november lijkt me goed! als het dan niet te hard heeft gevroren en er geen sneeuw ligt, EN ik vervoer heb (wat misschien binnenkort veel makkelijker wordt).
kruimellover
Geplaatst: 27-09-10 11:56
Hahaha jaa joh, alle duinen zien wit! Ik denk dat jullie toch een brilletje nodig hebben! Hilke gaat schaatsend de duinen rond
Dat wordt een nieuwe dan, want deze bril heeft het niet opgemerkt. Sam ging dan ook heel snel over het zand. Dat kan me verblind hebben natuurlijk... Nikki, gezelli! Wanneer?
Haha, De plannen zijn er elke keer maar t kan elke keer toch netn iet door gaan
Anoniem
Geplaatst: 10-03-11 00:09
Hele grote schop!!
Wie gaat er mee binnenkort weer een keer? Ik heb zin om te gaan weer met jullie want het is zo lang geleden. En nu heb ik ook een poownie die meekan alleen poownie snapt niet wat het is om hard te gaan dus dat kan ie dan mooi leren!
Hey, Wij zoeken nog een gids.........vrouw 32 met draver, man 38 met Haflinger (zal voor in begin april zijn, deze maand hebben we onderhoud weide, de merrie die naar de hengst gaat en de Drie Dorpen Route in België) Iemand die ons een keer een leuke route wil tonen? Stuur maar een pb-tje! Groetjes
Weet niet, is er zo in geslopen, moet volgende week naar reumatoloog want er was irritatie gezien aan mijn gewrichten in mijn onderrug, hopen dat hij wat heeft waardoor ik wel kan rijden en alles weer kan doen..!
idefix4
Geplaatst: 10-03-11 12:49
Djulita: Wat een ongelooflijke pech! Hopelijk geneest het goed met rust en kan je snel weer veel. Ik duim dat het geen reuma is.
Ik ben er zowiezo op 10 april met Sam. Frank was er op 6 maart. 10 april mag Sam model staan voor een aantal fotografen bij het vennetje. Dan is Visibreteam ook present met Vienna. Die gaat vast weer meer op 2 benen staan dan op 4.
Wij gaan verhuizen, dus voor 31 maart gaat hier zowiezo niet lukken.
1boefje: Mijn lief Frankiej kent de weg er erg goed. Je kan ook aansluiten bij Herberg/manege van Loon. Wel van te voren even bellen. Er zijn er hier wel een aantal die de weg erg goed weten. Wij besluiten meestal wat korter van te voren dat we gaan. Jullie zijn wel van onze leeftijd. Ik volg het topic hier ook. Ik weet niet welke datum jullie in gedachten hebben?
Anouk, 2,3,9,10,16 of 17 april. We kunnen even zien wanneer het redelijk weer is. We brengen onze dochter bij oma in Tilburg en rijden daarna door. Zal wel in de middag zijn aangezien onze dochter zwemles en balletles heeft in het weekend. Zullen we even wat gegevens uitwisselen per pb? Groetjes!
_Dune_
Geplaatst: 10-03-11 18:02
1boefje, ik ken de duinen erg goed. Ik wil jullie best een keer een leuke route laten zien. Ik kan wel alleen in het weekend.