Uhu ! Voor hoeveel personen heb je je gourmetstel?
Misschien is het ook handig om bijvoorbeeld kruiden en sausjes van thuis mee te nemen? Want die gebruik je toch niet zo vaak en om die helemaal te gaan kopen ..
Leuk! Ik moet even kijken, ik kom die donderdag terug van werkweek en moet zaterdagavond werken tot 00u30. En eigenlijk zondag ook werken, dus moet nog even zien of het gaat lukken.
Wat zijn momenteel de tijden/kosten/locatie? Ik heb gelezen gourmetten?
Tijd hebben we nog niet afgesproken maar waarschijnlijk rond 14.00 's middags ofzo. Locatie is bij Dido thuis (in Utrecht). En qua kosten valt het wel mee. We gaan gourmetten dus we moeten even met elkaar de kosten van het vlees en de overige boodschappen betalen.
Nou volgens Emma (als ik me niet vergis) is het toevallig die zondag koopzondag in Utrecht. Dus we zouden best een aantal boodschappen samen kunnen doen. Maar misschien wel verstandig dat iemand alvast een gourmetschotel besteld want straks hebben ze die niet op voorraad en dan hebben we geen vlees
Dat zondag snap ik trouwens niet, hier in de omgeving is ook alles dicht op zondag, maar in Z-Limburg is in sommige plaatsen alles zeven dagen per week open.
Ja maar Dido Ik weet dat je bij de AH aan de A'damsestraatweg dan wel zowat een half uur in de rij staat Nja maakt mij niet uit verder Maar die zondag is sowieso koopzondag dus dan zijn er meerdere open.
Mij maakt het ook niet uit hoor om wat langer te wachten!
Was het nou nog een idee om kruiden, zoals vleeskruiden, kipkruiden mee te nemen van thuis? Kan ik eventueel wel doen! En als iemand op zaterdag in de supermarkt gesneden stokbrood haalt en dat in de vriezer doet, dan hebben we ook vers stokbrood en hoeven we het niet te snijden!