He meiden ! Vond t erg gezellig ! Sorry voor mijn vroege afhaken. Volgende keer maak ik t goed ! Bedankt voor de leuke avond en tot snel hoop ik ! Hebben jullie genoten van de film ?
Ik ben weer thuis. Vond 't ook erg gezellig Film was wel leuk om een keer te zien. Geen film waarvoor je eigenlijk perse naar de bios moet
Kristel_82
Geplaatst: 30-01-10 04:21
Hé lieverds, Hopelijk zijn jullie allemaal veilig thuis gekomen! Ik vond het erg gezellig vanavond! Voor heraling vatbaar! Lieke en ik zijn nog even doorgegaan in de acu. Ik was er nog nooit geweest, maar heb me prima vermaakt. Fijn weekend nog allemaal! EN welterusten!
Ja helaas gaat t slapen weer niet. Ach over twee en een half uur gaat de wekker. Nog even dus. Slaap lekker !!
moonsparkle
Geplaatst: 30-01-10 09:15
Goedemorgen ik lag er om half 2 in en ben vanaf half 8 weer wakker...*zucht* vond het zeker geslaagd en voor herhaling vatbaar alleen wat vond ik het een rampenfilm zeg en dan niet omdat de aarde vergaat, want dan zou ik het wel een leuke film vinden prolly, naja volgende keer wellicht meer geluk.
andere vonden de film wel leuk hoor, ik wist van te voren al dat ik t niet echt een leuke film zou vinden. Gewoon niet mijn ding maar ik ging mee voor de gezelligheid
hooi poepies! wij vonden het gezellig gister!! we sliepen rond 2 uur, en werden net wakker van geschreeuw van de buren! er ligt vet veel sneeuw!! dat word dus niet springen denken we
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 30-01-10 10:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vond het ook erg gezellig en moeten we zeker vaker doen!
Zag het gisteravond al goed sneeuwen had vandaag met een vriendin afgesproken, maar dat gaat nu dus niet door (moeten we met zn 2en op de scooter door de sneeuw een flink eind).
Ik vond het zeker ook gezellig. Goede film ook Ik lag dr om kwatr voor 2 in en was om 7 uur wakker. Ben wel stug weer naar bed gegaan en dr om 10 over 12 pas uitgekomen in de hoop dat de sneeuw zou zijn gesmolten...helaas.
Ben trouwens mn sleutelhanger uit Bulgarije kwijt geraakt. Erg jammer, maja niks aan te doen.
Jammer ik lees dit nu pas... Ik woon nog niet zo lang in Utrecht en heb daarom nog niet echt een sociaal leven daar... die ik natuurlijk wel op wil bouwen.. dit was natuurlijk de kans geweest... maar helaas