Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik bak wel een regenboogcake
.
Dan zijn we binnen no time misselijk
Have fun meis
hyppolyte schreef:@sunshine, wat is dat nou weer, je belooft geen taart!? We zijn toch niet voor niets taartenbakkers of hoe zit dat! WIJ WILLEN TAART!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We kunnen natuurlijk ook allemaal een taart bakken en meenemen. Ik bak wel een regenboogcake
.
Citaat:Allemaal een taart? Dan zijn we binnen no time misselijk
. Citaat:Haha... mooi is dat!! Maar ik heb echt een goed excuus... Ben aan het scheiden en woon nu overal en nergens, dus weet gewoon niet hoe het uitkomt met thuis zijn en bakken!!!
Anders was het echt geen probleem geweest!!!
Allemaal een taart meenemen kan ook. En dan uitwisselen
. En anders schop je die kerel gewoon het huis uit
WIJ MOETEN TAART! 
. Ik heb nu 2 keer bij m'n ouders gedoucht, 2 keer bij mijn buurvrouw (heb ook 3 dagen lang emmertjes water bij m'n buurvrouw gehaald, had helemaal geen water meer) en verder in het oude huis van mijn ouders. De badkamer van mijn vriendin is binnenkort af, dus mag ik daar ook een keertje douchen
. 
(helaas) Citaat:Ehhh... je doucht wel voor de meeting toch?
een paar dagen niet douchen kan geen kwaad toch, laat ik meteen een onuitwisbare indruk achter.... of in ieder geval een geurspoor 
jij bent wel heel erg meteen
. Dus bij deze alvast een waarschuwing, mijn mond staat niet stil, dus ook maar meteen alvast sorry voor de suizende oren, trekt vanzelf weg
.

Tenzij ik heel erg geconcentreerd ben, dus het kan 2 kanten op tijdens de workshop