Vorige week op buitenrit (die lachende geit, ben ik )
Vandaag :
Koper
Geplaatst: 11-07-09 21:51
Hee Snackie, wat leuk dat we jou ook nog te zien krijgen Jij ziet er inderdaad anders uit dan ik had verwacht, ik had gedacht dat jij kort, geflamed haar zou hebben. Leuk dat we je nou ook alvast gehoord hebben
En verder zie ik het morgen allemaal wel, insun meet ik als eerste en daarna laat ik de rest gewoon over me heen komen. Ik ben er bijna helemaal klaar voor, alleen nog taart bakken. Vos niet, ik had vandaag zijn manen én staart ontklit en helemaal uitgekamd, daarna hoefjes gewassen en ingesmeerd, 'm helemaal geborsteld en tot slot ingesprayd met vliegenstuff. Gaat die sukkel liggen rollen terwijl de boel nog nat is. Dus hij ziet er nu bruin/vos uit
Hee meiden. Ik ga jullie alvast veel plezier wensen voor morgen. Enne, wel heul veul foto's maken voor de thuisblijvers hé?
Koper
Geplaatst: 11-07-09 22:01
Dank je wel Mandy, veel plezier met je film en volgende keer gaan we als jij ook in de buurt bent
MandyR
Geplaatst: 11-07-09 22:05
Bedankt, ik ga zo richting bank verhuizen. Film gaat over een kwartier beginnen. Ja, ik had ook wel meegewild maar, vind het net even iets te ver rijden voor een dagje. Dus als het morgen goed bevalt en jullie elkaar niet in de haren vliegen, plannen we de volgende meeting als ik ook tijd heb. Ergens volgend jaar dus ofzo.
Anoniem
Geplaatst: 11-07-09 22:06
Snackie, ik kijk je filmpje en volgens mij ben jij best veel afgevallen! zo zie je er tenminste uit op je filmpje.
Oh jullie mogen ook een tussenstop hier inlassen want ik heb een opvangkitten en het gaat supergoed samen met Binkie! Geen 1 x grommen of blazen maar meteen lekker samen spelen.
TurboTinker
Geplaatst: 11-07-09 22:07
Ohh reminds me, foto toestelletje mee Want poes op uuf moet vastgelegd worden,en iedereen op Missy ook.
@ cissy, is de stal bij jullie goed te 'betreden' of moet je rubber laarzen mee?
Ja klopt, zelfde straat (ok wel met 3.000 huisnummers )... en dan nog! Tijd om je weer eens te zien. Ben benieuwd of je er dan in het echie weer anders uitziet dan op je filmpje ('t was trouwens ook het eerste dat Vriendje riep toen hij je filmpje zag).
Ahh lief! Hoe gaat het met vriendje? Komt regelmatig hier op stal
cissy
Geplaatst: 11-07-09 22:24
Nee, ik heb geen zware stem en nee ik heb geen wilde lange haren meer (ben net woensdag bij de kapper geweest...) wild zijn ze misschien nog wel... Mijn fotogenieke hoofd (NOT) staat op mijn site bij de paardjes.
Ja onze stal is blubberproof, we hebben gewoon een geasfalteerd en bestraat terrein, al wonen we in de polder
Ge Snackie weer met Marjo en de kleine race-eend wezen crossen?! Gaat het weer goed met Tooterd? (Toots is kind van Miss en heeft uiteraard een westernzadel op in het filmpje, voor de degenen die niet weten wie Tooterd is...)
Wat doen we morgen, er wordt regen voorspeld....
Koper
Geplaatst: 11-07-09 22:27
Hoe veel regen en waar en hoe laat?
TurboTinker
Geplaatst: 11-07-09 22:28
Ja uiteraard, rij graag met haar buiten, kan ik in normaal tempo draven En ze is een gezellig meid
Anoniem
Geplaatst: 11-07-09 22:30
Cis, wil je mij misschien voor de zekerheid nog even je adres PBen (en het huisnummer van de stal)? Of gingen we nou eerst naar stal?
Mijn hoofd werkt even niet 100% mee, ik zit alleen maar naar het kattenspul te kijken
Koper
Geplaatst: 11-07-09 22:32
We zouden toch om half 10 bij cissy zijn en om 10 uur bij Miss? Ffortuna, ga jij ook eerst naar Uvo? Snackie en poes zijn er tegen elven, toch? WAAR is poes eigenlijk?
Anoniem
Geplaatst: 11-07-09 22:33
Nee ik ga direct door naar Cissy. Ben vorige week nog bij Uuf op stal geweest, heb 'm toen al gezien Half 10 is vrooeeegggg
Poes ligt vast al lang te pitten, of ze maakt zich nog klaar voor de lange reis abroad.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-07-09 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt
TurboTinker
Geplaatst: 11-07-09 22:33
Ook naar mij graag, voor t geval poes dr tommie het niet goed doet. Dan kan ik zelf sturen
Geplaatst: 11-07-09 22:45
Tot morgen!
cissy
Geplaatst: 11-07-09 22:46
snackie heeft PB met mn adres
weerbericht: Toenemende bewolking, vannacht en morgenochtend regen.
In de nacht van zaterdag op zondag neemt de bewolking van het zuidwesten uit verder toe en tegen de ochtend gaat het regenen. In het noorden kan aanvankelijk een mistbankje ontstaan. De minimumtemperatuur ligt tussen een graad of 11 in het noordoosten en 15 graden in het zuidwesten. De zuidelijke wind neemt toe naar matig, aan de kust vrij krachtig.
Zondag overdag is er veel bewolking en valt er van tijd tot tijd regen. In de loop van de ochtend kan de neerslag een buiig karakter krijgen met een kleine kans op onweer en windstoten. In de middag en avond klaart het van het westen uit wat op maar er is dan nog kans op een bui. De middagtemperatuur komt rond 20 graden uit, maar in het zuiden kan het nog wat warmer worden. De wind draait in de loop van de dag naar het zuidwesten en wordt matig tot vrij krachtig, 4 of 5, aan de westkust mogelijk krachtig, 6.
Koper
Geplaatst: 11-07-09 22:53
Hmm, dat klinkt niet alsof het de hele dag ernstig gaat plenzen. Zullen we maar gewoon voor ons oorspronkelijke plan gaan, en eventueel schuilen bij jou of pluis als het heel beestachtig wordt?
We nemen gewoon een pluutje mee. Dan gaat alleen het item Rondje op Miss Hobbelen niet door, die liep toch niet in de regen (en gelijk heeft ze )? Ach we zien wel. Gewoon regenjasje mee, dan komt het wel goed.
Tot morgen! Ik ga nog even naar het kattenspul kijken