Joh, je wil niet weten, de tissues zijn niet aan te slepen!
Steef_
Geplaatst: 03-05-09 20:48
Paoline schreef:
Joh, je wil niet weten, de tissues zijn niet aan te slepen!
maar jullie hebben daar ook maar 1 winkel he ik neem er morgen wel een paar voor je mee, wij hier van onder de rivieren hebben namelijk wel veel winkels wij hoeven niet eerst over de weilanden te lopen met onze rubberlaarsjes
Pasamba
Geplaatst: 03-05-09 20:49
Ik hoop wel dat ik morgen m'n trein haal. Als ik een bus eerder moet nemen dan zit ik 3 kwartier op het station te wachten.
Ik moet de trein van 09.19 hebben, dus om 9 uur uiterlijk van huis. Sta om 8 uur op denk ik...
Anoniem
Geplaatst: 03-05-09 21:04
Jullie denken echt dat ik tussen de weilanden woon he? Ik woon dan wel naast een weiland, maar winkel heeft best veel huizen hoor. Ik ga ff google earth printscreenen
Pasamba
Geplaatst: 03-05-09 21:04
Ben ik niet de enige gelukkig.
Pasamba
Geplaatst: 03-05-09 21:05
Paoline schreef:
Jullie denken echt dat ik tussen de weilanden woon he? Ik woon dan wel naast een weiland, maar winkel heeft best veel huizen hoor. Ik ga ff google earth printscreenen
Ik weet wel hoe het er bij jou uitziet. Valt best mee inderdaad.
De trein vertrekt half 10 Deb! Wat snap je niet Yann? Ik heb wel de Mac versie, weet niet of die anders is dan de Windows versie?
Dit is ons mini winkelcentrum, waarvan de helft bezet is door de Super Verder hebben we een postkantoor, Action, Blokker, kapper, 1 kledingwinkel, kinder kleding winkel, pizzaria, thee winkel, slijterij, reisbureau (voor wie weg wil uit Winkel ) slager, bakker, kaasboer, visboer en dat was het. maar ik smokkel nu, want dit winkelcentrum ligt niet in Winkel, maar in Nieuwe niedorp. Winkel heeft alleen een kruidenier.