En Anne, ik denk dat jij op een van de Fjorden mag Of volgens mij is er nog zo'n zwarte pony? Maar misschien wordt Justin ook niet gebruikt maar moet Candy ook wel op een Fjord.
Maar dat zien we allemaal wel Ik weet alleen dat we sowieso kwiebes, Henkie en Stourie krijgen
Jade is de bospony of niet? Met die lange manen? Ik vind die met korte manen allebei inderdaad wat minder Zéro is iets hoger nu dan 1.80... Maar ik denk dat Kwiebes zo'n 1..75 is ofzo? Wel echt mega
Maar heeeel misschien kan jij zelf Lambik nog wel fixen, want ik had het eerst tegen Jan gezegd en die zei "ja, nou kijk daar komtie net aan " Alleen die afspraakding had ik bij iemand anders gemaakt, maar misschien kan jij dat dan zelf nog wel even fixen
Nee joh, je moet gewoon de lol ervan in zien Als je gewoon van iedereen het slechtste denkt, valt iedereen mee En daarbij: IK KOM! ik ben geweldig leuk!
CandyQueen
Geplaatst: 05-04-09 11:35
x_Rebecca schreef:
Nee joh, je moet gewoon de lol ervan in zien Als je gewoon van iedereen het slechtste denkt, valt iedereen mee En daarbij: IK KOM! ik ben geweldig leuk!