Meeting Rucphense bossen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bridget24

Re: Meeting Rucphense bossen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 16:01

Als het goed is heeft ze nu precies haar soll.gesprek. 15.00 uur :) Duim.. duim... duim

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 18:13

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 18:21

leuke foto's eva :D :):)
die hond :+: dies echt gaaf :))

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 18:21

leuke foto's!!! :D :D :D

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 18:27

Leuke foto's hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 18:38

Ook weer leuke foto's! :+

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 18:40

eertjuh22 schreef:
leuke foto's eva :D :):)
die hond :+: dies echt gaaf :))

vind ik ook die is ook altijd de pineut als ik op stal ben :D :D :D heb hem al omgekocht!!!!! hij luistert al niet meer na baasje want ik heb paarden snoepjes :D

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 18:53

Die hond is idd een plaatje om te zien!!! Leuke foto's :)

Bridget24

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:28

Leuke foto's hoor. Hoe is je sollicitatie afgelopen?

Stephannie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:49

@ Anne Marie : Die tinker is inderdaad van mij al denkt ie stiekem dat hij kwpner is :P

Stephannie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:53

En even foto's gekeken :) zijn inderdaad erg leuk :)

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 20:57

leuke foto's allemaal. ik kan alleen die van xchrisjex niet zien.
vond het jammer dat het zo moest eindigen. We hebben heel het bos doorgereden om de rest te kunnen vinden. op een gegeven moment zijn we allemaal maar naar huis gereden, want de andere groep was spoorloos verdwenen.

vond het niet verantwoordelijk dat een groep ineens in galop weg ging en niet meer terug kwam. gelukkig was prins braaf en maakte zich nergens druk om. maar voor de andere mensen vind ik het niet zo gezellig. We hadden van te voren afgesproken dat het een rustige rit zou worden. Wat stap en evt wat draf. maar als mensen per se willen galoperen kunnen ze beter met elkaar meeten maar niet in zo'n groepe groep. Het was heel druk in het bos en als je daar ineens met een groep groep door het bos komt gerend vind ik jezelf niet verantwoordelijk. Hopenlijk hebben die mensen wat geleerd.

hopelijk kunnen we nog een keer meeten maar dan een kleinere groep en lekker stappend door het bos.

Fantastico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 22:21

weet iedereen eigenlijk wel wie er begon met galopperen?

en wat is er mis met opsplitsen zodat degene die willen even kunnen galopperen? ik snap dat niet hoor dat dat zo'n probleem moet zijn

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 22:24

opspliten is geen probleem, alleen jullie zouden het zelfde pad terug komen rijden. wij hebben niemand terug gezien van de groep.

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 22:29

omdat de meeste dus niet wisten dat er dus mensen gingen galopperen en dus ook niet wsten dat er opgesplitst werd was dat wel een probleem ja ;)

en aangezien er van te voore aangegeven was dat het dus een rustig bosritje werd zonder galop, gingen er ook niet veel mensen vanuit dat er ineens in volle galop weg gesjeest werd.. ;) dan is het dus wel een probleem!!

mijn mening is dus dat als je een bosrit had willen maken MET galop dan had je niet bij ons aan moeten sluiten en dus zelf een groepje had moeten vormen buiten dit topic

Fantastico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 22:33

ja de voorste 2 (ik zal geen namen noemen) die schoten de hei op, dusja wei erachter aan.. roepen ze ineens dat ze naar huis gaan :S toen zijn we terug gereden maar zijn we elkaar mis gereden.. we hebben jullie nog een tijd gezocht..

dat was wel jammer, maar geen ramp, jullie hebben het leuk gehad, en wij ook..

Als mensen het toevallig gehoord hebben, mies en ik wilden bij de hei even bij de groep weg om te galopperen.. als de voorste mensen daar niet op reageren kunnen wij daar niks aan doen.. dus toen zijn we maar gewoon mee gegaan.. misschien niet zo netjes nee.. maar wij zijn er niet mee begonnen

Bridget24

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 22:46

Ik weet niet wie er riep over een galopje, Maar ik ging ook mee, vond het wel best. Maar omdat hij te fanatiek werd en ik hem niet terug in draf kreeg, heb ik hem de hei op gestuurd. Melissa was al lang blij dat het renpaard dat zij bij had er niet achter aan ging. En daarom besloten wij af te haken en huiswaarts te gaan. (ook omdat er middenin de groep een bokkende tussen zat) en toen ik er bij in de buurt kwam hij/zij ook meteen de kont richting die van mij draaide. Wij hadden het gezien en vonden het wijsheid om af te haken. Hebben dat wel gezegd tegen de voorste.

Fantastico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 22:48

Ik dacht dat jullie waren begonnen met galopperen..
maar had het netter gevonden als je even tegen iedereen zegt dat je weggaat.. ik zat vrij ver vooraan maar zelfs ik heb het niet gehoord

aronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 22:50

Na het galoperen zijn wij de hei opgedraaid en linksaf naar die kruising terug gereden. Helaas was daar niemand. Nog maar een rondje gereden en hebben niemand kunnen vinden. We zij elkaar dus gewoon mis gereden in het bos. Wij met een groepje van 5 de voorste 2 voorop, die ineens verdwenen aan de horizon.

Bridget24

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 22:55

EN das hetzelfde met dat draven. Ik vraag schuin achter me of een rustig drafje kon??? Zij roept door naar achteren, Ze willen draven!!!! Het was een vraag... en dat bedoel ik met communiceren in een grote groep. Voorin was draf geen probleem. Dus zodoende dat we gingen draven. 's avonds las ik pas op bokt dat ze het achterin niet oke vonden. Maar hier kunnen we nog 20 pagina's over schrijven. Heeft weinig nut. Denk dat sommige mensen hier weer van geleerd hebben ;)

Fantastico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 22:57

ja, volgende keer kunnen we beter van begin af aan in 2en splitsen.. de wilde en de rustige ;)

aronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 23:28

Paarden of ruiters ;)?

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 23:39

even over dat galopje volgens mij schoot er een of 2 paarden ons voorbij die ze niet konde houden dus gingen er en paar mee.
ik heb de mijne nog bij me kunnen houden (in galop).
wij vroegen om en drafje en dat is naar achter door gegeven en wij kregen en ja te hoore,
daarna las ik hier pas dat het niet lukte.

dus idd volgende keer kleiner groepje en betere comunicatie.

wat briget zegt wij zijn afgeslagen omdat die van ons hieper waren van dat galopje, vooral de mijnde die heb ik tegen gehouden terwijl ze heeel graag wil galoperen.(ren arabietje heeft op de baan gelopen)

maja we hebben allemaal iets geleed :D en dat kunnen we dan een volgende keer beter uitvoeren.

vond het wel heel gaaf om te zien al die paarden over de hei :D

Fantastico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 23:48

kim: ik bedoelde de ruiters ;)

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 09:54

Sonde dat je ze niet kunt zien Anouk! Heb je wel het goede wachtwoord gebruikt? Zijn écht gave foto's!
Ook een paar leuke van jou!

Ik vond het ondanks alles wel een leuke ervaring. Het waren een boel paarden, van alles wat! Wat jammer is aan een grote groep is meer dat je onderling weinig contact hebt.

Ik vond Vallie cool :D