Ben nu alleen ff niet thuis, dus komt er aan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manzano schreef:Hypofocus schreef:De prijzen voor workshops en cursussen worden door tientallen verschillende factoren bepaald.
Waaronder de tijd die ik op de dag zelf kwijt ben om de cursus te geven, de reiskosten, de complete voorbereiding, etc.
Voor deze groep komt er een compleet "nieuwe" speciale cursus die slechts eenmalig is. Daar moet ik dus weer een flink aantal uren voor werken om die in elkaar te zetten.
En dat is dus ook weer verwerkt in die prijs.
Tijd, expertise, en onkosten... Dat zijn de 3 basic factoren waaruit de prijzen ontstaan.
Ik kán best zakken met de prijs. Maar dat zal dan ook inhouden dat het een standaard workshop zou worden, zonder speciale extra aandacht op bepaalde punten.
Maar dan heeft 't geen enkele zin om 't voor alleen deze groep te organiseren. Dan kan iemand beter gewoon mee doen aan de normale workshops.
Dus vandaar, een speciale workshop voor een groep die specifieke dingen wil weten. Speciaal voor jullie in elkaar gezet. Eenmalig.
En dus ook een iets hogere prijs dan de normale workshops, om dat het voor mij extra veel tijd kost. Maar iets goedkoper dan de cursussen, omdat de groep iets groter is.
Citaat:Buienradar.nl / KNMI geeft op dit moment 50% kans op zon en 40% kans op regen aan (1 tot 3 mm)
Meteo.nl geeft lichte bewolking aan.
Weeronline: 'Zondag wordt het langzaam beter. In de ochtend nog vrij veel bewolking en lokaal wat gespetter. In de middag breekt de bewolking en komt de zon tevoorschijn. De temperatuur wint een graadje ten opzichte van zaterdag. Geen zonovergoten voorjaarsdag maar het is een begin.'
Weathernews.nl geeft 60% kans op zon en 50% kans op regen, 2 mm
Ivonka schreef:KNMI zegt 50% zon / 40% regen. Laten we maar voor het eerste gaan