Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie83 schreef:verpesten zou je het zeker niet meid!!! Ik zou je met alle liefde begeleiden!!
maar ik denk dat ik het zelf ook niet ga redden om mee te gaan.. Blijf er bij dat het raar is als ik iemand anders z'n paard mee neem op meeting (verzorgpaard) zou mezelf echt nooit vergeven als er wat zou gebeuren.. en bovendien mag ik geen trailer rijden en heb ik geen sleurhaak aan me auto.. Maargoed dat zien we tegen die tijd wel..
muppetmayo schreef:Hahaha nou Daims mee is vast ook g4een goed idee
We gaan gewoon allemaal in de bossen bij Madeira rijden hihi. Probleem van onbekend terrein ookweer opgelost!
Vond het idd jammer dat het erg klein was, maar wel leuk hoor
Twijfel of ik nu moet gaan bellen voor Daimy zijn weidemaatje(jullie weten welke ik bedoel toch?)
Een shet zou wel praktischer wezen, dat houdt me nog een beetje tegen zegmaar.... Maar ze is zo leuk! Ze blijft in mn gedachte hihi.
Nathalie83 schreef:haha ik zat ook beetje met de namenwist van iedereen de bokt naam maar de echt naam onthouden was toch iets lastiger
Heb nog ff met die vrouw van de melkerij gepraat. ze vertelde dat het voor hun de eerste keer was dat ze zo'n arangement hadden. nou ik vond dat het niet te merken wasliep allemaal lekker door!
Ze vond het ook super leuk dat wij onze meeting bij hun hadden.
Ik had ook nog ff stukje namens ons allemaal in het gastenboek geschreven. Dat mede dankzij hun medewerking onze meeting tot een geslaagde dag is gekomen..
Ze vond het ook erg jammer dat er zoveel hadden afgehaakt..
muppetmayo schreef:Dan wordt het een heus bokt-haffel-meeting veulen
Freya schreef:Yep dat is het filmpje ...
Enne ik wil niet in de huifkar, wil wel op een paardenrug klimmen ...( wel een koudbloedje )
Maar we verzinnen tegen die tijd wel iets. Misschien iets voor einde van het jaar, of begin van het jaar. 2 meetingen per jaar of zo. Er zijn zoveel leuke dingen die je kan doen, en hoeft toch niet altijd met paardjes te maken te hebben.
Aangezien we voordat de excursie begon al genoeg hadden om over te praten en in de huifkar ook, kunnen we ook iets zonder paardjes doen, we hebben het toch over de paardjes, dus zijn ze er toch bij.
Dagje pretpark,
ergens met z'n alle iest eten ( weet alleen niet of een restauranthouder blij is met een kudde paardengekken )
Ik noem maar wat op hoor.