Je kan beter bij een van de winkeltjes afspreken. Bij de Free Record Shop is altijd mijn favo plekje Dat is gewoon in de hoofdhal waar alle andere winkeltjes zijn. De Free Record Shop is aan het begin en heel makkelijk te vinden Met die uitgangen kan je nog wel eens in de war raken
Als ik daar ben dan weet ik het ook wel weer, zie het nu alleen even niet voor me. Maar bij de FRS afspreken lijkt me een strak plan, die is ook wel herkenbaar en goed te vinden.
Vooral dat laatste ja. Misschien moet ik donderdag of zo nog maar even voor schoenen gaan shoppen, ik heb namelijk alleen afgetrapte niet-waterdichte niet-warme all stars die aan alle kanten open zijn. (donderdag 11 uur uit, dus dan hebben we tijd zat hier )
haha wow, dan ben ik iig niet de langste een keer!
En rond half 11 was het plan, dan kijk je gewoon welke trein daar 't dichtst bij zit en welke je dan wil. Ils en ik komen rond 10 over 10 als het goed is al aan, we zijn toch met z'n 2e.
Hée! Ik ga niet mee naar de AU... Ik zal om half 1 in Amsterdam aankomen en dan zal ik wel even iemand van jullie bellen om te vragen waar jullie zijn Iemand intresse in mijn telefoonnummer? Dan PB ik het namelijk ff