We komen allemaal met tinker. Maar denk als je zonder tink komt het ook geen probleem is hoor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

]
Nouja even op marleens antwoord wachten dan
: Ik denk dat Mallow prima op het land kan hoor, is dan een kort gegeten stukje waar Kascha met veulen op heeft gestaan waarschijnlijk. En hij kan evt. op stal he? We zouden juist hooi bijkopen om op die landjes bij te voeren, dus dat zal wel goedkomen.
We moeten ook de auto's en trailers kwijt natuurlijk he? En slaapplekken...
snowdon schreef:Nou cp, je had best de moeite kunnen nemen het topic globaal door te kunnen lezen...
(oké leon zou dan wel met aanhang kunnen komen
) en man van Marleen woont daar natuurlijk

We zijn al jaren bezig alles op te knappen, maar met z'n tweetjes gaat dat niet loeihard, en eerst hebben we alles voor de paarden in orde gemaakt. Nu moeten nog de slaapkamer en douche en dan vind ik het wel even goed... Maar ik douche er al 4,5 jaar heerlijk in hoor!

Nee, we hebben maar 1 paard die mee kan. 
_janet_ schreef:het is toch de bedoeling dat de aanhang thuis blijft?
Tenminste Co wil toch geen heel weekend blijven, en die is aan het werk werk en nog eens werk.
CP als je mee wi, zou ik als ik jou was het hele topic we even doorlezen. Dan weet je wat de bedoeling is.
Cp als je twee paarden mee wil nemen, wat doe je dan met die tweede, je kan er toch maar op 1 rijden?
Ik hoop dat ik vrijdag vrij kan krijgen, anders kom ik zaterdag. Tenzij mijn vader me vrijdag avond laat nog wi brengen. maar denk het niet.

dus waarschijnlijk heb ik gewoon de auto en hij een andere (evt werkauto met km limiet
)