23 november moet ik werken, maar als we deze datum zekerweten plannen, kan ik meteen ruilen.. Maar dan moet het niet voor niets zijn. Dus in principe kan ik dan ook.
Hmmmm, hoorde net dat Fleur 22 november weer Sintepaard is bij de intocht, dus denk niet dat de 23e dan zo'n goed plan is om weer ver te gaan rijden..... Moet ik nog ff over nadenken!
Kunnen we de poll niet iets kleiner maken? Dat er alleen nog gekoezen kan worden uit de dagen waar nu 3 of meer stemmen achter staan? Dan is het denk ik ook makkelijker een dag te kiezen..
Ohnee je kan natuurlijk ook op meerdere stemmen! Even niet aan gedacht, was even van mening dat je maar op 1 datum kan stemmen.. Maarja het is dan ook al laat..
Ik wacht toch maar af welke datum het wordt en dan zie ik wel of ik kan. Ik weet namelijk absoluut nog niet of ik die weekenden kan. Ieder weekend in oktober kan m'n vrijgezellenfeestje zijn En in november heb ik of vakantie en we weten nog niet of we op huwelijksreis gaan, of ik ben naar center parcs en het laatste weekend is m'n vader jarig en ik weet ook niet wat we daarmee gaan doen. Lastig dus, dus ik wacht gewoon af en als ik toch kan meld ik me aan.