De geweldig gezellige Canjerdag!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rockwitch

Re: De geweldig gezellige Canjerdag!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 14:34

Haha tja ik heb ook een klein probleem, ik rij altijd met spijkerbroek op mijn westernzadel, dus ik kan ze niet eens over mijn rijbroek aandoen om te showen.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 14:40

Die lip op de tweede foto ROFL .

Stippie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 14:40

Wat is het toch een knappe man he.. Heerlijk dier!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 14:41

volgens mij was hij toen aan het hinniken op die 2e foto, tenminste dat lijkt een beetje

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 14:43

Volgens mij kwam er toen inderdaad een ander paard voorbij. Maar ik moest meteen aan de fluitfoto van slimmerik denken.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 14:43

Hahahahaha ja die was ook geweldig idd.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 14:44

Ja, hij stond daar te hinniken naar dat paard dat voorbij kwam.
En idd, die fluitfoto.. hihi

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 14:46

Wat een leuke foto's, jammer dat ik er niet bij kon zijn! Gelukkig was het vrijgezellenfeest dat ik had ook erg leuk Knipoog

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 14:52

Inoterry schreef:
Storm76, even over die sokken, je hebt me wel met een probleem opgezadeld hoor! Ik heb eigenlijk alleen maar afgedragen rijbroeken die van ellende zowat uit elkaar vallen. Dat past niet echt bij zulke mooie sokken Knipoog Haha! .

Hahaha, goede reden om een splinternieuwe rijbroek te kopen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 15:32

kimmie1 schreef:
Leuk dat jullie het allemaal zo goed naar je zin hebben gehad! En Canjer gaat er super uitzien, gaat goed vooruit zo te zien. Wel jammer dat er zo geheimzinnig gedaan wordt over de mysteryguest. Beetje banketstaaf tegenover de rest van de bokkers die bv wegens omstandigheden niet konden komen maar wel alles volgen van Canjer en voor hem duimen. Er wordt constant naar gerefereerd maar een beetje opheldering niet. Erg jammer, zou zeggen wees of open er over of zeg er nix meer over.

idd, waarom mogen de rest van de bokkers het niet weten? Lachen het is al geweest, dus voor jullie geen verassing meer..
of was het Canjer zelf? Vork

Stippie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 15:50

Zit een lang verhaal aan vast en daar had je bij moeten zijn om het te begrijpen.

Dus om misverstanden te voorkomen vermelden we het niet..

Edit; Dit is overigens niet onaardig bedoeld tegen mensen die er niet bij zijn geweest.

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 15:55

Aan de foto's en verhalen te zien was het erg geslaagd! Hartstikke leuk en wat ziet Canjer er geweldig uit! Erg jammer dat ik niet kon komen dat spijt me wel een beetje.
Knipoog Knipoog Knipoog

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:00

heerlijk dat jullie canjer zo verwend hebben!
Jammer dat ik er niet bij kon zijn (nouja bij nader inzien had het wel gekunt maar goed dat weet moniek al....)
Hij ziet er tenminste geweldig uit!

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:12

Wat about the socks?? Clown

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:14

Stippie1 schreef:
Zit een lang verhaal aan vast en daar had je bij moeten zijn om het te begrijpen.

Dus om misverstanden te voorkomen vermelden we het niet..

Edit; Dit is overigens niet onaardig bedoeld tegen mensen die er niet bij zijn geweest.

misschien is het fijn om dat lange verhaal er ook even bij te zetten.
inmiddels is zowat alles bekend rondom canjer,waarom dan de mistery guest "verborgen" houden?
en om misverstanden te voorkomen,ja leuk en aardig maar zo blijft iedereen nieuwschierig en komt er dalijk weer een rel vanwege geheimzinnigheid rondom canjer/moniek.

ik was er overigens ook niet bij vanwege griep/verhuizing etc etc,en ik baal er best wel van.
ook ik ben nieuwschierig wie de guest was,maar ik zal zeker geen rel gaan maken.
leven en laten leven.
daarbij zijn de mensen die meeleven met moniek en canjer echt niet achterlijk,dus een korte samenvatting zou voor velen ook voldoende zijn.
de foto's zijn trouwens erg leuk!en wat een mooie spullen heeft canjer gekregen,leuke actie!
anyway,ik ga weer verder met verhuizen Ach gut

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:24

Volgens mij was er helemaal geen mystery guest, maar is die verzonnen om hier onderling een beetje interessant te kunnen doen en de niet-bezoekers van de Canjerdag te laten balen dat ze er niet bij waren. Vork Nou, daar trap ik mooi niet in. Cool

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 16:31

Er was wel een mysteryguest, maar nogmaals, zoals stippie als zei, helaas kunnen we er verder niet op in gaan.
Zoals jullie allemaal weten is er een flinke heisa rond Canjer geweest en lopen er nog en aantal onderzoeken. Voor de mensen die gister geweest zijn is er een heleboel duidelijk geworden. Misschien nadat alles is afgerond, kunnen we er verder op ingaan, maar tot die tijd even niet.
Ik (en PVD waarschijnlijk ook) hoop dat iedereen dat respecteerd en er verder niet over doorgaat.

Stippie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:39

Ik wil nog even vermelden dat ik (en ik denk ook dat de anderen die er ook waren) de paarden van Moniek er absoluut niet verwaarloosd of mishandeld bij stonden.

Het zijn gelukkige paardjes, met een vrolijke blik in hun ogen.
Wij hebben het met zijn allen kunnen zien. Alles was prima in orde. Mooie ruime stallen, die ook prima verlicht waren.

En even voor de duidelijkheid (en in overleg met Moniek);

Op aanraden van de advocaat is er besloten om geen mededelingen te doen op internet over alles wat er momenteel speelt in het priveleven van Moniek en de paarden.
Dit omdat er teveel gebeurd is de afgelopen dagen/weken waarbij Moniek stelselmatig onderuit is gehaald.

Ook wordt er niet vermeld wie de mystery guest is, omdat hier een lang verhaal aan vast zit en je erbij had moeten zijn om het te begrijpen.

En timilon ik suggereer niet dat jij of andere meelezers achterlijk zijn, maar het is gewoon een te ingewikkeld verhaal en dat plaats je niet even op bokt.
Dus we begrijpen dat het heel vervelend is dat jullie in het ongewisse zitten, maar dat is helaas niet anders.

Jullie weten waardoor het komt en wij (met name Moniek) had het ook liever anders gezien.

Zo sorry voor het lange verhaal Knipoog
Nu kunnen we weer verder met hoe leuk en gezellig het was Go jij! Go jij!

horsima

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:40

Sluit me aan bij sientje. Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:41

heel even wat duidelijk maken............. ik ben er ook geweest en heb alle paarden - 8 zien staan........ Ik ben niet iemand die zomaar wat aanneemt, ben niet iemand die zich laat leiden....... ben iemand die een mening heeft gebaseerd op eigen waarnemingen.......... Ik heb veel verhalen gekregen, van potverdikkie en van "de tegenpartij" hoe dan ook ik ben zelf gaan kijken, en heb hieruit mijn eigen plan getrokken. Misteryguest heb ik niet mogen ontmoeten, maar ik weet wel wie het is, en ook dat maakt een plaats in mijn oordeel.

mensen kunnen een hoop praten, zowel PVD als anderen.......... maar de enige manier om er zelf een oordeel over te vellen is er zelf heen te gaan..........

Ik kan ook een ijskast aan een eskimo verkopen, mooie praatjes val ik niet voor.......

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:44

Oh, kennelijk toch niet verzonnen. Prima hoor, als jullie het er niet over willen hebben. Maar misschien is het dan verstandig dit soort posts voortaan achterwege te laten:

Stippie1 schreef:
Ja het was erg fijn dat de mysteryguest er was..

Toch die knappe meest begeerlijke vrijgezel Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:52

die 8 die weggehaald zijn zijn in bewaring gesteld door de rechtbank, dat is heel iets anders dan in beslag genomen door de weetikveelwat Lachen Betekend zoveel als dat zowel de eiser als de gedaagde niets met de paarden kunnen, allemaal in afwachting van de rechter..........

En terecht, zo krijg je een eerlijk proces....... de paarden zijn ondergebracht op een plaats waar partij A en partij B geen zeggenschap hebben......... vind het persoonlijk een goede gang van de rechtbank..........

christina10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:54

Ik ga het gelijk even aanpassen KiWiKo,bedankt! Haha! En ik ben het helemaal met je eens. Ik vind het veel eerlijker.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:59

wat zeg je nou sientje Haha! Haha! ik vond de paarden op twee na er allemaal heel goed uitzien, niet te dik maar zeker niet te dun.........

de twee die er zorgwekkend uitzagen waren Canjer en haar eigen jaarling........... de rest ........... kan niet anders zeggen maar gewoon goed..... PUNT Lachen kan er niet meer of minder van maken