Ik las vanochtend wat in de krant over één of ander festijn. Frisian Ascot Day, begint om 16:00. Dus het zou wel eens druk kunnen worden. De entree is misschien ook wel duurder dan normaal? De site zegt dat je kaarten moet reserveren.
En heb je die foto's gezien? Hebben jullie wel een jurk en hoed hangen?
Nee, je hoeft geen kaarten te reserveren, dat is alleen voor zaal boven en die zijn asociaal duur. Intree kan wel beetje hoger zjin dacht ik, maar niet veel.
Als we gratis willen kunnen we ook met ze alle in een trailer gaan zitten en dan zo het stalterrein oprijden
Hahaha hester ben je blond? er staat mensen tussen 12 en 17 jaar én ov jaarkaart houders €2,50 Maar hester jij rijd nu met matty? hoop dat ik auto kan regelen want anders gaat het niet lukken. neem ook een vriend van me mee, die er altijd al eens heeft willen kijken, is dat goed?
OMG!! Die hoedjes! haha nou dit wordt de verkleeddoos opentrekken Ik vind het wel een strak plan van Margriet om in de hal te verzamelen en als we met 10 man zijn is het ook 2,50 p.p. Komen we er weer lekker cheap vanaf Echte Hollandse krenten!
Geartsje: Je mag met mij meerijden, ik kom langs Wommels, moet Julien ophalen en misschien Christina
ik spotte toevallig op die foto's in de Leeuwarder ook mensen in driekwartse broeken op de achterkant. En anders hebben ze pech, kom gewoon in m'n spijkerbroek en zonder hoed
ehm, weet één van jullie ook hoe laat het ongeveer kan worden?
Ik heb geen idee tot hoe laat het gaat duren.. heb nog wel even een poging gedaan om t op te zoeken. Misschien weet Chrissie t, die is wel aardig thuis op die drafbaan
Maar Geeske ik zei niet in de hal! Ik zei voor de loketten en die staan buiten! Maar er staat ook alleen bij reservering in het restaurant. Maar ja dat doen we niet.
Ik ook LL! En heb erna nog verjaardag dus ben bang dat het zondag om 5 uur opstaan wordt!