Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
shetlandlove schreef:waar gaan julie dan langs? ik heb nl vrij dus ik wil graag mee
Allejandro schreef:agz er geen duidelijk antwoord is melden Deborahh en nietbokker en moi zich nu officieel af!
Heb nog zat andere dingen te doen en ik ga niet blijven wachten op een antwoord van iemand die toch niet antwoord.. (of ze de tijd kan wisselen..)![]()
veel plezier morgen
Allejandro schreef:Als het om half 2 is kan ik niet mee ...wordt veel te laat allemaal dan ..
Ik ga 's avonds uit eten en wil nog douchen van te voren.. we gaan om 5u half 6 dus ik moet 4u echt weer thuis zijn!
Dat betekend dat ik half 3 dan alweer weg moet..
Daarom had ik je nog een pb gestuurd tinie2, maar die negeer je dus gewoon?? Aardig zeg
Daarom wilde ik graag 's ochtends.
Jammer. Ik weet niet of Deborah dan wel komt en die niet-bokker, maar dat zal Deborahh zelf nog wel melden..
shetlandlove schreef:Om half 2 bij de ijsbaan dus? ik heb echt geen idee waar ik dan langs moetIk weet wel waar lauswolt is, en heb begrepen dat het daar bij in de buurt is, dus als ik daar dan van te voren ga staan, er komt vast wel iemand langs lauwswolt toch?
Citaat:Tinie
XxSultanxX
Annelies
Ilegra + zus
Brammetje16
shetlandlove
tinie2 schreef:Allejandro schreef:Als het om half 2 is kan ik niet mee ...wordt veel te laat allemaal dan ..
Ik ga 's avonds uit eten en wil nog douchen van te voren.. we gaan om 5u half 6 dus ik moet 4u echt weer thuis zijn!
Dat betekend dat ik half 3 dan alweer weg moet..
Daarom had ik je nog een pb gestuurd tinie2, maar die negeer je dus gewoon?? Aardig zeg
Daarom wilde ik graag 's ochtends.
Jammer. Ik weet niet of Deborah dan wel komt en die niet-bokker, maar dat zal Deborahh zelf nog wel melden..
ben ook heel aardig !!!
heb er ook geen zin in als er van die piep miepen mee gaan beste!!!!
Brammetje16 schreef:spreken we nou dan voor aan dat pad af naast die golfbaan of aan het eind bij dat bruggetje?
Brammetje16 schreef:dat is dus aan de grote weg zeg maar?
Brammetje16 schreef:We kunnen natuurlijk niet rekening met 1 iemand anders houden omdat die toevallig s'middags niet kan en de rest wel!
XxSultanxX schreef:van wie verwacht je antwoord dan ? het staat nu toch vast dat we smidags gaan ?