Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hrokur schreef:Risje en Annetje zien jullie evt. nog mogelijkheden voor 17-8?
Annetje schreef:Jammer. We kijken nog even verder.hrokur schreef:Risje en Annetje zien jullie evt. nog mogelijkheden voor 17-8?
Needan is de laatste dag van Lowlands.
Citaat:Citaat:
Sharon_Jims - Datum maakt niet uit
Jeddah - 27 juli, 2/3/10/16/17 aug.
Skessa - 2/3/9/10/16/17/23/24/30/31 aug.
Hrokur - Kan op dit moment nog op: 5/27 juli, 9/10/17/23/31 aug.
Annetje - 27 juli (zondag) 23/24/30/31 augustus
Risje - 2-3 augustus of tussen 24 en 29 augustus (evt 31 augustus, indien niet te vroeg;-))
Shyla - niet op 20/07 verder bijna altijd
Tinkerloos - 9/10/16/17/23/24/30/31 augustus
AM - evt door de weeks. of op vrijdag, of op zondag, 12/7, 9/8, 16/8, 23/8
hrokur schreef:[
@DD en AM. Gaan jullie alvast nadenken over een pizzeria in het midden van het land? En evt. lekker wandelen van te voren of iets anders.
Antheman schreef:Maagtabletten voor Skessahrokur schreef:[
@DD en AM. Gaan jullie alvast nadenken over een pizzeria in het midden van het land? En evt. lekker wandelen van te voren of iets anders.
Yep, komt goed![]()
Moeten er dit keer nog rollators en aanverwante zaken mee?
Banjer schreef:ik meld me onder voorbehoud, als dat magBen geen actieve poster in het topic meer, daar ontbreekt me de tijd voor... maar ik ben zeker wel een "meelever"
(en in Schiedam en Rotterdam zitten ook genoeg tentjes waar je wat kan happen)
Shyla25 schreef:Denk dat we idd beter midden Nederland kunnen aanhouden anders wordt het wel erg ver reizen voor sommige
DubbelDun schreef:Hoe heet ie?Hier in Ede zit een gezellige tent, met voldoende parkeerruimte om de hoek (wel betaald) en de hei/bos voor een leukewandeling
DubbelDun schreef:ik heb gisteren al zitten googlen op pizzeria's in o.a. Ede. Deze had ik ook gezien omdat die dicht bij bos/heide ligt maar er staat niet veel info bij. Kijk en als er natuurlijk iemand in Ede bekend is ( hè DD ) dan is dat nog veel beter.
DubbelDun schreef:maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zondag?Ik eet daar met enige regelmaat