Overigens vinden er wel snelheidscontroles plaats op de provinciale weg tussen Nijverdal en Rijssen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Karin"]
Nee hoor Mike, het was positief bedoeld: het station van Rijssen ligt 10 km verderop en dus heb je 20 km om te racen.
[size=9]Overigens vinden er wel snelheidscontroles plaats op de provinciale weg tussen Nijverdal en Rijssen.[/size]
[/quote]
Sommige mensen begrijpen je dan toch
Je hoort het Roy! Het is makkelijker dus Rijssen!![]()
[quote="Yootha schreef:Maar daar heeft Mike toch geen last van. Hij hoeft ze niet te betalen.

Cylinder uit de deur gebroken, hele huis overhoop, drie desktops en een laptop gestolen.... De heren waren alleen zo dom geweest om hun breekijzer en een aansteker achter te laten. 
Ik merk het al weer, de sfeer zit er goed in... dat wordt een uitermate gezellig weekend!! maareuh... ik raak de draad een beetje kwijt in dit topic. Ik had eigenlijk gehoopt om dit topic een beetje 'zakelijk' te houden en alleen officiele medelingen te doen hiero, dus mag ik jullie verzoeken naar onderstaand topic te verhuizen als jullie willen 'infeesten'? Thanx! 
) voor het weekend 7.50 euro is als je geen drinken of snacken meeneemt en 5 euro als je wel wat te drinken e.d. mee neemt. 

Maarten schreef:Nog even iets... kunnen de mensen die hebben aangegeven een matras te willen lenen even melden of ze wel of geen slaapzak en kussen oid meenemen? Dan kan ik daar ook rekening mee houden...
Morgen ga ik vlees bestellen voor de bbq, ik zit te denken aan spare-ribs, worstjes, speklapjes en hamburgers. Daarbij diverse salades, sausjes en stokbrood en kruidenboter. *smul*
Ook gewoon tof om in de winter te BBQ-en, zo van het is al weer bijna zomer!