maareh ik kan 8 en 9 aug wel...moet dan wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeel eind rijden....Netzover als Shanna ongeveer...
Het is idd stil..Ik weet trouwens ook niet zeker of het door kan gaan op deze datums...Collega gaat nl op vakantie, en ik mag komen opdraven om collega te vervangen.. Grrrrrrom!
En Anca gaat trouwen enzo.. Die is er ook niet bij.. Als we nou gewoon als wijze van meeting eens lekker allemaal naar Anca haar bruiloft gaan? Zuipen we daar de boel op
_Anca_ schreef:Heeeeee!!!!!!!!!Jullie zijn van harte welkom, maar zuip me niet in de schulden he! Dat word een PLetje oleoleole
Ja, maar een paar pagina's terug in het andere topic hadden we weer een andere datum of heb ik dat helemaal zelf verzonnen?
Misschien wel een goed idee om andere data te pakken, na de vakanties zodat iedereen er bij kan zijn!
Dat lijkt me een strak plan ja.. En de alcohol moet dan ook rijkelijk kunnen vloeien!! Miss een weekendje van maken? *winkwink*Dan zijn er ook geen BOB's nodig.
wie neemt de plastic piemols mee? *gaat vanavond piemol alvast verwennen,om meteen erna lief te vragen of ik eens een dagje weg kan naar alleraardigste beschaafde jongedames
Mijn piemol gaat compleet door het lint als er een rubberenpiemolparty georganiseerd wordt. Hij vind 't niet kunnen dat ik dat met meiden ga doen die ik IRL niet ken *stemt voor op stap gaan of een BBQ*