Boktmeeting in het zuiden van limburg...Op 8 Maart

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

naiomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 12:44

Ik heb ook een idee je kunt bij Flaming star ranch in belgië (Hamont)ook paarden huren (wel metbegeleiding) en prachtige buitenritten maken van zeker 3 uur, 6 uur of langer. Dus als jullie dit willen laat me ff weten dan ga ik bellen voor info hoeveel het kost enz. en belangrijk het vervoer!!Flaming Star Ranch

Winter 17
BE-3930 Hamont-Achel (Hamont)
Tel.: 0477 75 36 86 of 0477 28 06 60

Rijlessen voor beginners en gevorderde door erkend trainer B Bloso. Ook voor buitenritten.
Hier komt mijn paard vandaan!!

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-03 17:30

We kunnen inderdaad onder begeleiding gaan...... kijk maar even wat de kosten zijn naiomi.... Ik heb van sommige mensen nog niet definitief iets gehoord.... laat even weten wie mee gaat aub zodat we daar rekening mee kunnen houden...........

gezellig maud dat je meegaat ..... kunnen we inderdaad weer eens bijkletsen Hyper! gezellie...... ( wel de fotos meenemen he??)

ik vind het prima om ergens paarden te huren maar we moeten wel even rekening houden met het vervoer en de afstand...dus weet iemand een stal in de buurt waar ze leuke paarden hebben en waar je mooi kunt rijden vraag dan even de prijs na.... xxjes anke

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 19:16

Ow maar als we naar hamont-achel gaan veranderd de zaak Haha!
Dat is geen limburg meer he Knipoog
Dat is lekker dicht bij Haha!

naiomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 10:57

nou geen limburg half half he belgisch limburg is misschien 50 min. rijden vanaf heerlen.
ga nog bellen hoeveel het kost! Ik heb gebeld!!
Het is mogelijk in maart! kost E7.50 per uur per persoon, als we met 10 man gaan dan worden het 2 groepen de prijs kan nog wat lager maar reken maar op deze prijs!! dus laat t maar weten!!
Het is western!! er zijn veel quarters dus erg lieve paarden mijn paard cheyenne komt er ook vandaan, ik neem aan dat iedereen kan rijden! (paard onder controle houden)
Wie heeft er een auto pb me ff en wie is er dan bereid om mensen op te pikken!
GRoetjes Naiomi

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 16:18

ik denk dat het vervoer echt een probleem wordt...... ik heb zelf helaas geen auto en 50 minuten is toch wel erg ver voor een meeting in zuid-limburg........maar als we het vervoer kunnen regelen lijkt het me wel leuk... alleen twee groepen is wel jammer... heefft iemand anders ook nog een idee misschien????? dan kunnen we altijd nog kijken wat kan en niet Hyper!.....xxjes

Maud_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 16:39

Hey meiden!

Ik kan het autootje van m'n mammie wel lenen hoor ! Dan kan ik in ieder geval alvast 4 mensen meenemen.

Anke, kun je Marcel niet eens lief aankijken of hij misschien voor taxi wil spelen ? Knipoog

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 17:03

IK ben binnen een kwartiertje in Hamont...dus dat is geen probleem, alleen hoe lang gaan we dan rijden :S

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 19:11

Ik denk niet dat ik mee mag naar België, maar als jullie dat allemaal willen...

(Ga vooral als jullie daar zin in hebben maar ik mag dan niet!)

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 19:33

hum dat is natuurlijk niet echt leuk als feetje niet mee kan...... ik kan het me best voorstellen dat het niet mag feetje....misschien is het beter als we wat met zijn allen kunnen doen....

en ik denk niet dat marcel wil rijden maud..... dan moet ie of op ons wachten of weer helemaal terug en dan ons weer komen halen..( zou ikzelf ook niet doen trouwens *LOL*.... denk niet dat dat gaat lukken Boos!:(

we moeten wel iets doen dat we met zijn allen kunnen......( is mijn mening) niet dat ik niet wil rijden daar ... lijkt me echt wel helemaal te gek maar dan in de zomer een keer met een kleiner groepje ofzo........ of denk ik alleen er zo over???

Xara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 19:40

jaa, opzich een heel leuk idee, maar het is net iets te ver voor de meste.. Verdrietig

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 19:43

daarom juist xara en ik denk niet dat een van onze ouders ons daar helemaal naartoe wil brengen.... is er niks anders dichter bij waar we ook kunnen huren ????

Xara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 19:45

die stal heeft nog niet gereageerd Verward Verward , maar we hebben nou wel het tel.nummer dus we kunnen er naar toe bellen

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 20:09

We kunnen ook op de Brunssummerheide gaan rijden. Het is echt mooi daar en er zijn leuke paden. Bij de mange kunnen we denk ik wel paarden huren, maar er is wel tot 3 uur 's middags les. Dus ik weet niet of dat gaat.
Maar waar is die stal dan waar jij naar geschreven hebt Xara??

Nou, ik hoor het wel.

Groetjes Feetje Party!!

Xara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 20:38

in Banholt (bij maasricht in de buurt)
ik ben er zelf ook nog nooit geweest,
het enige dat ik weet is dat je er paarden kan huren,
om buiten te rijden,
dat de omgeving heel mooi is
en dat het vrij goedkoop is.

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 21:45

feetje ik denk dat het op de brunssumerheide echt niet kan ..... op zaterdag gebruiken ze alle paarden en die zijn dan moe van de les...... is niet echt leuk op bezwete paarden rijden Hyper! ik weet ook wel een paar maneges maar daar kunnen we in de bak rijden is wel dicht in de buurt van maastricht....
is misschien ook wel leuk,,,, en dan in de zomer een buitenrit?????

we kunnen dan bijvoorbeeld drie paarden huren voor twee uur en dan lekker kletsen en omste beurt rijden ( het is maar een idee)

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 21:49

Ja, dat is wel gezellig en ondertussen maar kleppen Haha!

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 22:08

inderdaad... is misschien een leuk idee en dan kan iedereen elkaar eerst beter leren kennen...... dat is toch de bedoeling van een meeting? al ik wil zeker een keer gaan rijden in belgie maar dan als iedereen mee kan en we zeker zijn van mooi weer.....

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 22:10

In de zomer ofzo lijkt me ook wel leuk om ergens buiten te gaan rijden, misschien dat ik dan met iemand mee kan rijden??

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 22:15

dat regelen we dan zeker feetje..... maar nu eerst ons drukmaken over de boktmeeting van 8 maart.... wat zegt de rest ervan...hebben jullie een idee?????? of lijkt het jullie wat om lekker te kletsen en af en toe te rijden lekker lachen en lolmaken...... laat het ff weten

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-03 20:07

bowlen en daarna uit eten???? (ideetje van maud..... wat willen jullie?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 21:29

Ik wil ook graag mee. Als we in de bak gaan rijden rij ik liever niet mee maar wil er wel bij zijn! Als we gaan uitrijden wil ik wel graag een paard huren om mee te gaan. Helaas kan er nu bij ons op stal niet uitgereden worden omdat het te glad is door de natheid (ze doen in de zomer ook alleen met begeleiding).
Ben alleen in het bezit van een levend en stalen ros en geen auto dus. MAUD: Hou een plaatjes voor me vrij Haha! !

Als we niet gaan rijden ben ik wel voor het bowlen en eten maar niet en rijden en bowlen en eten.

Maud_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 23:52

Leuk dat je meegaat Katrien! Had je nog een pbtje willen sturen hierover! Ik heb Wendy (van m'n stal), Romy op bokt ook gevraagd om mee te gaan, maar heb nog niks gehoord. Zou wel leuk zijn -> hoe meer zielen hoe meer vreugd !

In mijn moeders autootje is in ieder geval een plaatsje voor Katrien en Anke gereserveerd Lachen

Ik kwam op het idee om 's middags met zijn allen te gaan bowlen in Sittard en daarna misschien ergens met z'n allen te gaan eten. Desnoods bij Mc Donalds !
Ik denk dat Sittard erg geschikt is, omdat dat ook goed met de trein te bereiken is. Als we dan in Sittard gaan bowlen, kan ik iedereen wel van het station halen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 23:56

Bij Stardust? Sittard is iig inderdaad erg makkelijk te bereiken met het OV.
Ik kan zelfs als het moet gewoon op het fietsje komen.

Maud_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 09:29

Katrien schreef:
Bij Stardust? Sittard is iig inderdaad erg makkelijk te bereiken met het OV.
Ik kan zelfs als het moet gewoon op het fietsje komen.

Yep ! Bij stardust. Lekker dichtbij en makkelijk te bereiken.

Als we dat willen doen moeten we wel even van tevoren bellen, want als we met zo'n grote groep komen moeten we wel even reserveren.

Wat vindt de rest van dit idee ???

Xara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 17:28

haflingertje schreef:

we kunnen dan bijvoorbeeld drie paarden huren voor twee uur en dan lekker kletsen en omste beurt rijden ( het is maar een idee)

of wat dachten jullie van voltige?? dat lijkt me heel gezellig om eens te doen!!! Haha!

oja: bowlen lijkt me opzich wel leuk, maar ik heb liever dat we (ook)
iets met paarden gaan doen!!